دانلود و خرید کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما شراگیم مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما اثر شراگیم مرادی

کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

کتاب الکترونیکی «دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما» نوشتهٔ شراگیم مرادی در نشر گنجور چاپ شده است. این کتاب یک راهنمای آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده برای افراد و کسب و کارها است. دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده یعنی ترکیب دانش نظری بازاریابی با استراتژی‌ها و ابزارهای جدید در فضای آنلاین به منظور توسعه کسب و کار، توسعه برند، جذب و نگهداری مشتریان و ده‌ها موضوع دیگر. 

دیجی کالا، دیجی استایل، تخفیفان، هومینگ، معاونت علمی ریاست جمهوری و استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مختلف برخی از سازمان‌هایی هستند که شراگیم مرادی با آن‌ها همکاری داشته است.

درباره کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

گستره موضوعی و تخصص‌های زیرمجموعه در دیجیتال مارکتینگ به حدی است که کسی نمی‌تواند ادعا کند در همه شاخه‌های آن متخصص است و به همین دلیل است که در ذیل این عنوان کلی، شاخه‌های مختلفی مثل تحقیقات بازار آنلاین، بازاریابی محتوایی، دیجیتال برندینگ و.... وجود دارد که هر کدام حوزه‌ای مستقل و تخصصی اما مرتبط با هم است.

بسیاری از این مدیران نمی‌دانند دقیقا باید از کجا شروع کنند. چه طور باید منابع خود را هزینه کنند. آیا باید یک تیم مستقر در سازمانشان برای این بخش داشته باشند و یا این خدمات را به مجموعه‌هایی بیرون از کسب و کار خود برون سپاری کنند و مهمتر از همه اینکه آنها دقیقا نمی‌دانند باید چه توقعی از دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارشان داشته باشند.

کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

تبلیغات مساوی با بازاریابی نیست و تنها یکی از اجزای بازاریابی است. برای یک تلاش استراتژیک جهت ایجاد آگاهی از برند و محصول لازم است بدانید تبلیغات تنها روش موجود برای فروش نیست. بازاریابی مستلزم توسعه محصول، تحقیقات در بازار، توزیع محصول، داشتن استراتژی فروش، روابط عمومی و پشتیبانی مشتری است و بازاریابی در کلیه مراحل فروش به مشتری ضروری است.

فرض کنید یک کسب‌وکار، محصول جدیدی را عرضه می‌کند و می‌خواهد با راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی، محصول و ویژگی‌های آن را به مخاطب و بازار معرفی کند. کانال‌های انتخابی این شرکت عبارت‌اند از فیسبوک، اینستاگرام، گوگل و وب‌سایت که یک شرکت از همه این فضاها برای پشتیبانی و انتشار موارد لازم در کمپین و موج تبلیغاتی خود استفاده می‌کند.

برای نمونه برای ابتدای کار یک راهنمای محصول را که قابلیت دانلود داشته باشد، طراحی و تولید و آن را روی سایت بارگذاری می‌کنند. ویدئویی را در اینستاگرام منتشر می‌کنند تا محصول جدید را معرفی کند و برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های معتبر هزینه می‌کنند. همچنین صفحه‌ای اختصاصی طراحی می‌کنند تا مخاطب به آن صفحه هدایت شود.

در مثال قبل در اینستاگرام و سایت‌ها تبلیغات صورت گرفته است. اینستاگرام به خودی خود یک کانال تبلیغاتی نیست، اما هنگامی که برای معرفی یک برند یا محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند حکم یک فضای ایده‌آل برای تبلیغ و جمع‌کردن طرفدار و بیننده برای یک خدمت یا محصول را داشته باشد.

حال سؤال اینجاست که در کدام بخش بازاریابی انجام شده است؟ در حقیقت کل این پروسه، بازاریابی است و این شرکت از شناخت مخاطب و محصول تا اجرای تبلیغات گسترده، یک کمپین بازاریابی چند بخشی را با همترازی و هماهنگی ابزارهای مختلف راه‌اندازی و منتشر کرده است تا بیشترین تأثیر را داشته باشد؛ بنابراین به عنوان یک مدیر توجه داشته باشید که اولاً هزینه‌های بازاریابی شما با چه توازنی در بخش‌های مختلف توزیع می‌شود و ثانیاً اگر کار را به تیم‌هایی خارج از مجموعه خود می‌سپرید، حتماً بخواهید تا به شما در مورد وضعیت بازاریابی آنلاین در این کانال‌های متنوع و میزان اثربخشی هر کانال گزارش ارائه دهند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۲۱۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان