دانلود و خرید کتاب آن سوی باورها سیدعباس حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن سوی باورها اثر سیدعباس حسینی

کتاب آن سوی باورها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آن سوی باورها

کتاب آن سوی باورها نوشته دکتر سیدعباس حسینی کتابی در زمینه خودمراقبتی در تغذیه و بهداشت است.

 درباره کتاب آن سوی باورها؛ خودمراقبتی در تغذیه و بهداشت

نیاکان ما در زندگی سنتی، از قدرت درمان و شفابخشی بسیاری از خورا کی‌های طبیعی و مغذی به خوبی آگاه بوده‌اند و از آنها برای مقابله با هر گونه ضعف جسمانی و بیماری استفاده میکردند.

امروزه موضوع امید به زندگی در بین جوامع بشری به طور چشمگیری افزایش یافته و انتظارات ما به افزایش سطح سلامتی نیز بیشتر شده است. در واقع ما تمایلی به پذیرش جریان‌ها یا عواملی که ما را به بیماری یا پیری سوق می‌دهند، نداریم و خواهان جسمی سالم‌تر و شادابتر هستیم. ما نه تنها خواهان آنیم که احساس بهتری به زندگی و خود داشته باشیم، بلکه در پی ظاهری مناسب‌تر و سالم‌تر نیز هستیم.

اکنون با گذشت قرن‌های متمادی از حیات بشری، بسیاری از خواص درمانی مواد غذایی از نظر علمی نیز ثابت شده است. در واقع می‌توان گفت تحقیقات علمی نشان داده است که تأثیر برخی مواد غذایی در پیشگیری یا درمان بسیاری از بیماری‌ها بیش از داروها است؛ هر چند در برخی مواقع استفاده از دارو، آن هم با تجویز پزشک متخصص، لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

تجربه ثابت کرده است برخی ورزش‌ها و نوشیدنی‌ها و غذاهای خاص می‌توانند در برخی شرایط برای سلامتی مؤثر باشند، اما نباید آنها را جایگزین دیگر مواد غذایی تازه کرد. می‌توان با آ گاهی کامل از خواص مواد غذایی و دست یافتن به راهکاری خردمندانه در مورد چگونگی مصرف، از سلامت کامل بهره‌مند شد.

ما برای دستیابی به یک رژیم غذایی سالم و مناسب، سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا از ابتلا به بیماری‌هایی نظیر نارسایی‌های قلبی، ضعف بینایی، ضعف عضلانی، عارضه‌هایی چون خستگی مفرط و... در امان باشیم. بنابر این کسب بیشترین بهره از مواد غذایی، انتخاب رژیم غذایی کامل، ضروری به نظر می‌رسد، محصولات تازه، طبیعی و خالص، بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف هستند.

نویسنده در این کتاب کوشیده است عالاوه بر تأملی در گفته‌ها، شنیده‌ها و گاه باورهای درست یا نادرست و طرح سوالاتی کوتاه، اطلاعات مستند و قابل قبولی در مورد خواص شگفت‌انگیز برخی خوراکی‌ها و به طور کلی مواد غذایی ارایه دهد. همچنین از فواید برخی مواد غذایی، در پیشگیری از بیمارها و در صورت نیاز درمان آنها سخن گوید؛ چرا که آشنایی با خواص مواد غذایی و غذاهای شفابخش، هم از بروز برخی مشکلات مربوط به سلامتی پیشگیری می‌کند و هم باعث بهبودی و کمک به استفاده صحیح از آنها می‌شود.

خواندن کتاب آن سوی باورها؛ خودمراقبتی در تغذیه و بهداشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید درباره باورهای رایج در حوزه سلامت و تغذیه و درستی و نادرستی آنها بیشتر بدنید این کثر کمک کننده خوبی است و اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیارتان قرار خواهد داد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان