دانلود و خرید کتاب مستندسازی و بایگانی نوین احمد جمالوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مستندسازی و بایگانی نوین اثر احمد جمالوند

کتاب مستندسازی و بایگانی نوین

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مستندسازی و بایگانی نوین

کتاب مستندسازی و بایگانی نوین نوشته احمد جمالوند است. کتاب مستندسازی و بایگانی نوین را انتشارات مانیان برای تمام فعالان حوزه کسب و کار منتشر کرده است.

درباره کتاب مستندسازی و بایگانی نوین 

مهمترین ابزار برای استفاده بهینه از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدات در تمام عرصه‌های فعالیت بشری ازدیر باز، وجود اطلاعات صحیح و به هنگام بوده است. هر سازمان برای انجام ماموریت و رسیدن به اهداف معینی ایجاد می‌شود و این اهداف، تعیین کننده فعالیت‌های اساسی آن است. کلیه سازمان‌ها وموسسات برای انجام وظایف ومسئولیت قانونی خود محکوم به تولید ونگهداری اطلاعات هستند. این اطلاعات می‌تواند به صورت اسناد ومدارک سازمانی (کاغذی یا الکترونیکی) تولید و نگهداری شود. اسناد ومدارکی که درجریان فرایندهای جاری سازمان‌ها ایجاد می‌شود، بعد ازاتمام فرایند مربوط، برای استفاده به دلایل مختلف (اداری، مدیریتی، قانونی و....) بایستی درسازمان محافظت و نگهداری شوند؛ بنابراین مدیریت اسناد و بایگانی به عنوان بخش جدایی ناپذیر در کلیه سازمان‌ها و موسسات همواره اساسی بوده است. به طوری که در تمامی سازمان‌ها، به تناسب حجم وگستردگی فعالیت آنها، فضایی به عنوان بایگانی اسناد واطلاعات وجود دارد. در هر سازمانی، به ویژه سازمان‌های خدماتی، مدیران سطوح مختلف آن هر روز با مسائل گوناگون و زیادی برخورد می‌کنند که انتخاب صحیح آن‌ها نیاز به دسترسی به اطلاعات دقیق دارد تا از اتلاف امکانات و منابع جلوگیری شود و ارائه خدمات به نحو مطلوب و به موقع انجام شود. با توجه به این که نتیجه اندیشه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در هر سازمان به صورت اسناد و مدارک نگهداری می‌شوند و این سوابق و اسناد مثبته با صرف هزینه‌های مالی، انسانی و زمانی زیاد فراهم می‌شوند، حاوی اطلاعات و تجربیات گران بهایی است که در تحقق اهداف سازمان وافزایش دانش و بینش سازمان نقش مهمی دارند و یکی از ابزار مهم مدیریت در تهیه برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های اداری محسوب می‌شوند. قطعا، نبودن یک سیستم و برنامه منظم و مدون برای طبقه بندی، تنظیم و نگهداری اسناد و در نهایت استفاده از سوابق، موجب تراکم پرونده‌ها، کندی در مراحل انجام کار، دوباره کاری ها و در نتیجه اختلال در گردش مکاتبات و اجرای وظایف مربوط به آن سازمان می‌شود. 

نابراین باید در تنظیم اسناد و مدارک توجه داشت که اولا در وضعی قرار گیرند که دسترسی سریع به آن ها امکان پذیر باشد و ثانیا در نگهداری اسناد با ارزش نهایت کوشش را به عمل آورد. رسیدن به این اهداف، مستلزم داشتن اطلاعات و تجربیات کافی در زمینه تهیه و تنظیم و نگهداری اسناد است که در ادامه ارائه شرح خواهیم نمود.

خواندن کتاب مستندسازی و بایگانی نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مستندسازی و بایگانی نوین

گونه 

اصطلاحی است خنثی که همچنان که در تعریف زبان، گویش و لهجه مشاهده می‌کنیم، می‌توان آن را به عنوان اطلاقی کلی به کار برد. زبان‌هایی که مردم جهان به آن‌ها سخن می‌گویند بسیار است. طبق برآوردی که انجام شده است نزدیک به سه هزار زبان و گویش تاکنون شناخته شده و کم و بیش بررسی شده‌اند. زبان شناسان از مقایسه و تطبیق زبان‌های مختلف دریافته‌اند که برخی از زبان‌ها با یکدیگر شباهت و خویشاوندی دارند و از این طریق زبان‌های مختلف را از حیث داشتن ریشه مشترک و هم خانواده بودن رده بندی کرده‌اند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴۶ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴۶ صفحه

قیمت:
۱۲۷,۴۰۰
تومان