دانلود و خرید کتاب لحظه های بی تو بودن رضا اخوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لحظه های بی تو بودن اثر رضا اخوی

کتاب لحظه های بی تو بودن

نویسنده:رضا اخوی
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لحظه های بی تو بودن

کتاب لحظه های بی تو بودن نوشته رضا اخوی است. کتاب لحظه های بی تو بودن که انتشارات کتاب جمکران گرفته است به راهکارهای کنترل جنسی برای نوجوانان و جوانان می‌پردازد.

مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه بزرگ تشیّع و نماد فرهنگ مهدویت از اواخر دهه ۶۰ شمسی شروع به عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کرد. با همین هدف انتشارات کتاب جمکران، از سال ۱۳۷۳ با هدف نشر و گسترش معارف دینی و مهدوی و خدمت به دلدادگان حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه با عنوان «انتشارات مسجد مقدس جمکران» تأسیس شد. انتشارات تا اوایل دهه هشتاد فعالیت جدی نداشت ولی به تدریج، با رشد چشمگیر تیراژ و عنوان، به یکی از انتشارات مطرح در حوزه معارفی تبدیل شد. احیاء تراثی و پاسخگویی به شبهات مهمترین اهداف انتشارات در دوره اول به شمار می‌رود.

در اوایل دهه ۹۰، با تغییر مدیریت و سیاست‌ها، این نشر توضعه پیدا کرد و نامش به انتشارات کتاب جمکران تغییر کرد. این نشر مسیر گذشته را تکمیل کرد و به حوزه ادبیات داستانی و همچنین کودک و نوجوان وارد شد.

انتشارات کتاب جمکران از ابتدا تا کنون بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب (در حوزه‌های مهدویت، معارف اسلامی، داستانی، کودک و نوجوان و… ) منتشر کرده است.

هم‌چنین این نشر موفق به کسب عنوان «ناشر برگزیده سال ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران» شده است.

درباره کتاب لحظه های بی تو بودن

جاده جوانی، جاده لغزنده‌ای است که بارش مناظر شهوانی و وزش افکار جنسی، باعث ایجاد توفان شهوت در دل و یخ زدگی و کندی مسیر حرکت به سوی خدا می‌شود؛ از این رو باید با مدیریت صحیح و همراه داشتن تجهیزات معنوی، گام در این مسیر گذارد تا از پیامدها و خطرات در امان ماند و به سلامت به مقصد رسید. نوشتار حاضر تلاشی است برای محکم کردن قدم‌ها و اراده‌ها است؛ به امید آنکه در زندگی، لحظه‌های بدون خدا هرگز وجود نداشته باشد.

خواندن کتاب لحظه های بی تو بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که با نوجوانان در ارتباط هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لحظه های بی تو بودن

برف که بر جاده ها می نشیند ، پلیس راه تاکید ویژه ای بر همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات لازم دارد و اعلام می کند به دلیل لغزنده بودن جاده ، ادامه مسیر جز با بستن زنجیر چرخ امکان پذیر نخواهد بود.

جاده جوانی نیز جاده لغزنده ای است که بارش منظر شهوانی و وزش افکار جنسی ، باعث ایجاد توفان شهوت در دل و یخ زدگی و کندی مسیر حرکت به سوی خدا می شود، از این رو باید در طول مسیر ، با زنجیر ایمان حرکت کرد تا از پیامد ها و خطرات در امان ماند و به سلامت به مقصد رسید. 

برخی چیزها مثل غول داستان های خیالی، سیری ناپذیرند و هرچه بیشتر پذیرایی گردند،باز فریاد گرسنگی وتشنگی سرمی دهند وبه دنبال تنوع جدیدی می گردند. آتش از چیزهای سیری ناپذیر است و اشتهای سوزاندنش پایانی ندارد. هر چه درون آتش بریزی، نه تنها خاموش نخواهد شد، بلکه بر شراره های آتشین آن افزوده شده، دامنه سوختن و خساراتش، لحظه به لحظه بیشتر خواهد شد. آتش غریزه جنسی نیز از چنان حرص و ولعی برخوردار است که هرچه بیشتر اطاعت شود، سرکش تر می گردد و غول شهوت، خود را به صورت عطشی روحی و خواسته ای اشباع نشدنی درمی آورد که هرلحظه، خورا کی جدید می طلبد و به دنبال تنوعی جدید خواهد رفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه