دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه زینب رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها داستانی خیالی و الهام بخش از زندگی یک کارآفرین افسرده، یک هنرمند سرخورده و یک میلیاردر موفق است که در تلاشند تا زندگی خود را تغییر دهند. رابین شارما پیام اصلی این کتاب را اینطور بیان می‌کند: با شروع صبح، تمام زندگیتان را بسازید!

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

باشگاه پنج صبحی ها، داستان الهام بخشی است که رمز و راز موفقیت را به ما می‌آموزد. این راز البته در قالب یک داستان جذاب و تاثیرگذار بیان می‌شود و بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. 

یک کارآفرین افسرده، یک هنرمند سرخورده و یک میلیاردر موفق در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند و گفتگو را آغاز می‌کنند. میلیادر متوجه می‌شود که دونفر دیگر، در پی تغییر در زندگیشان هستند و به این ترتیب، رمز موفقیت خودش را در اختیارشان قرار می‌دهد. او آنها را به سفری جذاب دعوت می‌کند تا تغییرات را به چشم ببینند و البته تعالیمش را به شرطی برایشان بیان می‌کند که آن‌ها ساعت پنج صبح بیدار شوند! به این ترتیب می‌توانند از معجزه این ساعت از شبانه‌روز استفاده کنند. 

اگر به زندگی نوابغ، غول‌های تجارت و افراد موفق نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که این افراد یکی از دلایل موفقیتشان را سحرخیزی می‌دانند. این کتاب هم یک فرمول ساده در اختیار ما قرار می‌دهد تا صبح زود از خواب بیدار شویم. در حقیقت سحرخیزی قرار است منبع الهامی برای ما باشد. به این ترتیب می‌توانیم برای روزی که پیش روی خود داریم، برنامه‌ریزی کنید و به آن برنامه پایبند بمانیم. 

این‌ موارد فقط چندتا از درس‌هایی است که رابین شارما در این کتاب به مخاطبانش یاد می‌دهد: 

سحرخیز باش تا کامروا شوی!

برای موفقیت باید بین چهار قلمروی درون خود تعادل برقرار کنیم. اگر قرار باشد موفقیت را فقط محدود به موفقیت مالی بدانیم، بهتر است از کلمه دیگری برای رساندن مفهوم استفاده کنیم.

اجرای قانون ۲۰/۲۰/۲۰/۲۰ پس از بیدار شدن در ساعت پنج صبح که در این کتاب مفصل توضیح داده شده است. 

فراموش نکردن این نکته که موفقیت‌های بزرگ از پیشرفت‌های کوچک آغاز می‌شود. و تمرین برای اینکه همواره از منطقه امن خود خارج شویم. شاید چون بهترین تغییرات، جایی در خارج از این منطقه امن محدود، انتظارمان را می‌کشند. 

کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به تمام افرادی پیشنهاد می‌کنیم که در جستجوی تغییر واقعی و حقیقی هستند. 

درباره رابین شارما 

رابین شارما زاده سال ۱۹۶۵ در کانادا است. او یک نویسنده محبوب، سخنران و مجری معروف است که به دلیل فعالیت و آثارش در زمینه موفقیت، توسعه فردی و ... شناخته می‌شود.

شارما در ابتدا به شغل وکالت مشغول بود اما در سن ۲۵ سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی شود. از ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب از او منتشر شده است. اما آخرین کتابش مشهورترین اثرش است. کتاب ارزشمند او «باشگاه پنج صبحی ‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. از میان کتاب‌ها و آثار دیگر او می‌توان به راهبی که فراری‌اش را فروخت، خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

سیگنال ها و سیستم ها
سید جواد جوادی مقدم
آناتومی عمومی
محمدعلی نراقی
مدل سازی سری های زمانی مالی با R
مهرداد حیرانی
English grammar in practice
اشرف کیائی
قله ها و دره ها
اسپنسر جانسون
معماری کامپیوتر
مصطفی برومندزاده
عبور از کاروان
مصطفی خرامان
تشخیص سریع بیماری ها
مریم اقبالی
کارگزینی راهکاران
مونا قربی
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد ششم
جان ادوارد هال
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال 2020 (ویرایش چهاردهم) بخش ۳ قلب، بخش ۴ گردش خون
جان ادوارد هال
خودیاری برای درمان پانیک (حمله وحشت)
کامیار سنایی
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد هفتم
جان ادوارد هال
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال 2020 (ویراست چهاردهم) بخش ۱ مقدمه‌ای بر فیزیولوژی، بخش ۲ فیزیولوژی غشاء عصب و عضله
جان ادوارد هال
درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید
کوین ترادو
خودآموز حسابداری بازار کار
سعید نمازیان
مقدمه ای بر کلونینگ ژن و آنالیز DNA (ویرایش هفتم 2016)
تی. ای. براون
المپیاد استدلال بالینی در پزشکی (جلد دوم)
عدنان تیزمغز
داروشناسی کاربردی در پرستاری
محمدعلی منتصری

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

نگارش کتاب منو یاد کارتون فوتبالیست ها میندازه. جاهایی که قرار بود سوباسا گل بزنه، میپرید بالا و پنج دقیقه منتظر میموندیم، حرکاتش رو تو هوا تموم کنه و بالاخره به توپ ضربه بزنه. بعدش پیام های بازرگانی پخش میشدن

- بیشتر
shehneh.m
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

ببینید خداوند در قرآن چطور خلاصه این کتاب را بیان کرده؛ ای جامه به تن پیچیده، قسمتی از شب را بیدار شو و قرآن بخوان. نماز شب میشه همون ۲۰ دقیقه ورزش، قرآن خواندن هم میشه همون ۴۰ دقیقه تفکر

- بیشتر
کتاب باز
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

کتابی که شما رو برای ایفای نقش در نظام سرمایه داری آماده میکنه و به نظرم اینجور کتابها که به مطالب همدیگه هم ارجاع میدن اتفاقی و فردی نوشته نشدن و از یه سازمان خاص پیروی میکنن در نهایت این

- بیشتر
Farid Amiri
۱۴۰۲/۰۵/۰۸

خود کتاب که عالی میباشد. اما ترجمه آن زیاد خوب نیست. به هر حال من این ترجمه را در صفحه ی 30 ول کردم و مشغول خواندن ترجمه ی دیگری هستم که البته آن هم زیاد چنگی به دل نمیزند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان