دانلود و خرید کتاب تمرین فیلمنامه نویسی پاسکال بونیتزر ترجمه نادر تکمیل همایون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرین فیلمنامه نویسی اثر پاسکال بونیتزر

کتاب تمرین فیلمنامه نویسی

معرفی کتاب تمرین فیلمنامه نویسی

کتاب تمرین فیلمنامه نویسی نوشته دو فیلمنامه‌نویس حرفه‌ای است که سال‌ها در تدریس این رشته اساتید مشهوری بودند. کتاب تمرین فیلمنامه نویسی نوشته پاسکال بونیتزر و ژان کلود کری‌پر است که با ترجمه نادر تکمیل همایون است.

درباره کتاب تمرین فیلمنامه نویسی

ویژگی‌ مهم این کتاب دو دیگاه متفاوت در زمینه فیلمنامه نویسی است. ژان کلودکاری‌یر بسیار مشهور و با تجربه است و در نوشتن انواع فیلم‌نامه‌ها مشارکت داشته در کنارش پاسکال بونیتزر با این‌که شهرت کاری‌یر را ندارد، اما فیلمنامه‌نویس هم تجربه زیادی دارد وهم در زمینه نظری در بخش هنر، بسیار پیشرو است.

تمرین فیلمنامه‌نویسی نه ادعای آموزش نحوه نگارش فیلمنامه را دارد و نه هدفش این است و برخلاف کتاب‌های دیگر، این کتاب به شما نمی‌گوید با خواندنش فیلمنامه‌نویس می‌شوید، این معجزه با خواندن هیچ کتابی صورت نمی‌گیرد. هنر فیلمنامه‌نویسی مانند هنرهای دیگر، با خواندن کتاب و مطالعه فیلمنامه‌های بسیار به دست می‌آید. در کتاب حاضر سعی شده در این مورد توضیحاتی داده شود. دیدگاه اصلی کتاب تمرین فیلمنامه نویسی بیش‌تر به این می‌پرادزد شخصیت فیلمنامه‌نویس چگونه باید باشد تا فیلمنامه و همین تغییر و تبدیل دورنما و زاویه نگاه (از فیلمنامه به فیلمنامه‌نویس) است که کتاب را جذاب می‌کند و بحث‌های نو و جدیدی را مطرح می‌کند.

خواندن کتاب تمرین فیلمنامه نویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فیلمنامه نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۱۷,۹۴۰
تومان