دانلود و خرید کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی فاطمه رضوی دشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای  حقیقی و مجازی اثر فاطمه رضوی دشتی

کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی

کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی نوشته فاطمه رضوی دشتی است. کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی را انتشارات هلیله منتشر کرده است. این کتاب کتابی به روز و کاربردی در حوزه مدیریت کسب و کار و بازاریابی با آخرین یافته های علمی و آکادمیک است.

درباره کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی

مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری یا CRM به وجود آمد تا به عنوان یک هدف نهاییف برای نگه داشتن مشتری ایفای نقش کند. مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای مجازی یا e-CRM جدیدترین پارادایم در دنیای مدیریت ارتباط با مشتری است. بنابراین بکار گیری ابتکارات در رابطه با این موضوع، یکی از داغ ترین مباحث در حوزه مدیریت بازاریابی و فن آوری اطلاعات است. سازمان هایی موفق تر هستند که اهداف و انددیشه های خود را بدین سمت سوق دهند و خود را به طور فعال در این روند درگیرنمایند. در محیط کسب و کار کنونی که رقابت فزاینده و خشن از مهمترین ویژگی های آن است، جدال بر سر مشتریان موجود و به دست آوردن مشتریان جدید هر روز شدیدتر می شود. از آنجا که زمان حاضر نسبت به دو دهه اخیر تغییر زیادی داشته است، بنابراین یکی از مهمترین عواملی که موجبات این تغییرات را بوجود آورده، تغییرات مداوم تکنولوژی و انقلاب در تکنولوژی اطلاعات است. 

خواندن کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخش هایی از کتاب مدیریت اثربخش ارتباط با مشتری در فضای حقیقی و مجازی

به‌کارگیری ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) یکی از داغ‌ترین مباحث در حوزه مدیریت بازاریابی و فناوری اطلاعات است. پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های e-CRM مزایای بسیاری را فراروی سازمان‌ها قرار می‌دهد. از آنجا که پیاده‌سازی موفق این سیستم‌ها به عوامل متعددی بستگی دارد، شناخت این عوامل و تعیین میزان اهمیت آن‎ها نیز به مسئله مهمی ‌تبدیل می‎شود که در این کتاب که حاصل پژوهشی آماری است، تلاش می‌شود تا نسبت به شناسایی و تحلیل این عوامل اقدام گردد به‌گونه‌ای که بتوان از طریق آن به ارزیابی چند وجهی از این مسئله پرداخت، چرا که عدم توجه به این عوامل می‌تواند منجر به شکست در پیاده‌سازی این سیستم شده و هزینه‌های سنگینی را بر سازمان تحمیل نماید. شناسایی این عوامل به مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط کمک می‌کند که بتوانند بهتر و راحت‌تر این سیستم را اجرا کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.در ادامه به مبانی نظری این موضوع پرداخته می‎‌شود و دیدگاه اندیشمندان مختلف که نقش تعیین ‎کننده در توسعه و تکامل مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک داشته‌‎اند، مورد‌بررسی قرار می‎‌گیرد. بدین‌منظور، ابتدا به بررسی تعاریف و رویکردها در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می‌شود. 

سپس به بررسی تاریخچه، اجزاء و مولفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، ماهیت، مزایا و اهداف آن پرداخته شده و تفاوت آن با بازاریابی سنتی مورد بحث قرار می‌گیرد. در ادامه فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری تشریح می‌گردد. سپس به بحث مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک پرداخته می‌شود و تفاوت آن با مدیریت ارتباط با مشتری بررسی می‌شود. در ادامه، برخی از مدل‌های موجود در مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ارائه شده‌اند. نهایتاً، پیشینه پژوهش‌های انجام شده در خارج و داخل مورد‌بررسی قرار گرفته و زیرساخت‌ها و عوامل موفقیت در اجرای پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ارائه می‌گردند. مشتری ‎مداری و افزایش رقابت مفاهیم جدیدی هستند که جهان امروزی را به شدت تحت تأثیر قرار داده‎اند و آن را از جهان پیشین متمایز کرده‌‎اند. در چنین شرایطی بیشتر سازمان‌‎ها پی برده‎‌اند که اگر می‎خواهند در دنیای رقابتی کنونی بقاء داشته باشند باید به سمت مشتری‎‌مداری، جلب رضایت مشتری و خدمت‎رسانی به مشتری حرکت کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۷۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان