دانلود و خرید کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی) مریم باقریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی) اثر مریم باقریان

کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی)

معرفی کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی)

کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی) نوشته مریم باقریان است. کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی) به شما کمک می‌کند تا تعریف کاملی از انواع قدرت داشته باشید و بتوانید به درک بهتری از ساختار قدرت برسید.

درباره کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی)

آیا تا به حال به موضوع قدرت فکر کرده اید. که قدرت چیست و قدرتمند کیست؟ و چطور می‌شود قوی بود و صاحب قدرت شد؟ به نظر شما آیا پول باعث قدرت می‌شود؟ آیا شغل باعث قدرت می‌شود؟ آیا ایمان باعث قدرت می‌شود؟ آیا علم و دانش قدرت می‌آورد؟

همهٔ ما دوست داریم خاص و منحصربه فرد باشیم، دوست داریم دیگران را تحت تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقهٔ ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه به هم که هرچه بیشتر تلاش می‌کنند خاص باشند، بیشتر به هم شبیه ترمی‌شوند. وقتی خاص بودن دغدغه‌ای همه گیر باشد برای متفاوت شدن باید به دنبال خاص نبودن رفت. این کتاب به شما کمک می‌کند تعریف دیگری از قدرت داشته باشید و مسیر دیگری بروید.

خواندن کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قوی و قدرتمند (خودسازی)

 آیا زور گویی قدرت است؟

افرادی در جامعه هستند که دارای زور هستند و قلدری می‌کنند. گاهی در بعضی جاها دیده می‌شود که افراد مظلوم و بی پناه مورد آزار و اذیت این افراد قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های قلدرها و افراد زورگو:

مردانی که قلدری می‌کنند گرایش دارند به اینکه از نظر فیزیکی بزرگتر از همسالان شان باشند و دارای سرشتی پرخاشگرانه باشند. اما قلدرها براساس ظاهرشان طبقه بندی نمی شوند، بلکه آنها براساس اعمالشان طبقه بندی می‌شوند. قلدرها در همه اشکال، اندازه‌ها، سنین و ملیت‌ها وجود دارند و همچنین ممکن است ثروتمند، فقیر، تحصیل کرده، بیسواد، مذکر و یا مونث باشند. ممکن است قلدرها عزت نفس بالایی نداشته باشند ولی آنها رضایت شخصی خود را از طریق تحمیل آسیب و صدمه زدن به دیگران به دست می آورند غالباً آنها نسبت به دیگران همدلی ندارند و نیاز نیرومندی به سلطه گری بر همسالان خود دارند. چندین طبقه بندی مختلف از "قلدر ویژه مدرسه"براساس نظر کالوروسا (۲۰۰۳) وجود دارد، که شامل قلدر مطمئن، قلدر اجتماعی، قلدر بیش فعال، قلدر قلدری شده، شاخه‌ای از قلدرها و گروهی از قلدرها می‌باشند. در هریک از این موارد، رفتارهای قلدرانه عدم تعادل نیرومندی ایجاد می‌کنند، آن چنان که برای قربانیان مشکل و حتی امکان ناپذیر است که از خود دفاع نمایند. قلدری می‌تواند علامت هشدار دهنده‌ای باشد که نشانگر مشکلات روانی شدیدتر مانند؛ افسردگی، اختلال سلوک و اضطراب باشد. رفتارهای قلدرانه می‌توانند بعنوان نشانه مشکلات روان شناختی یا عاطفی باشد که فعلاً قادر به شناسایی شدن نیستند. قلدری بعنوان رفتاری که به شخص دیگر صدمه یا آسیب وارد می‌کند بنظر می‌رسد یادآورمهمی برای دیگر رفتارهایی که با خشونت مرتبط هستند، باشند.

قلدرها با لذتهایی از قبیل: قدرت طلبی، موقعیت طلبی و شهرت طلبی، انتقام خواهی برای احساس آسیب و بی مسئولیت بودن نسبت به دیگران در ارتباط هستند. تحقیقی در آلمان نشان داد که به لحاظ فیزیولوژیکی قلدرها دارای ضربان قلب پایین تری به نسبت همسالان خود بودند. این ضربان پائین با رفتار ضداجتماعی در نوجوانان در ارتباط بود، به این دلیل که آنها کمتر احتمال داشت که به آسانی وحشت زده شوند. 

نظرات کاربران

محمدجواد مقدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

کتاب خوبیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۱۷۵
تومان