نظرات کتاب عکاسی مستند: آموزش، تحلیل و نقد عکاسی مستند ایران و جهان
کتاب عکاسی مستند: آموزش، تحلیل و نقد عکاسی مستند ایران و جهان اثر علی اکبر  شیرژیان

کتاب عکاسی مستند: آموزش، تحلیل و نقد عکاسی مستند ایران و جهان

انتشارات:نشر شورآفرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۹ رأی
۳٫۸
(۹)

نظرات کاربران

meisam
این کتاب فوق العاده مثل یک دوست و همراه مدام تکنیکی ترین و به روزترین مباحث عکاسی مستند را به زبانی صمیمانه آموزش میده و سعی در پرورش ذهن و روح انسانی که عکاسی مستند رو روشی برای درک بهتر و بیشتر جهان درون و بیرون و ارتباط این دو باهم انتخاب کرده داره . بنظر شخص من استاد شیرژیان از نوابغ عکاسی مستند ایران هستند . من بارها و بارها کتاب رو مطالعه کردم و هر بار به درک عمیق تری از عکاسی مستند رسیدم . همچنین برای عکاسان آماتور که قصد ورود به دنیای حرفه ای و بین المللی عکاسی رو دارند بی شک یکی از معتبرترین و آموزنده ترین منابع موجود حال حاضر هست .
Mohamad Nikzad
سالهاست که درباره عکاسی چشم به راه ترجمه کتابهای خوب جهان هستیم. این کتاب درجه یک از بهترین کتابهای کمک کننده به قوی شدن کار عکاسی و تمرین نوع نگاه و عمیق شدن در خود و فضای پیرامون هست. چیزی که عکاس به اون نیاز داره... اگر واقعا علاقه دارید عکاسی تون رو قوی کنید از این کتاب غافل نشوید. تعجب می کنم از قیمت بسیار پایین این کتاب در اینجا... من با افتخار چاپ اولش رو دارم و این روزها دوباره خواندنش رو آغاز کردم. ممنون از آقای شیرژیان بزرگوار که آموخته های خودش رو به شکلی درست و با استاندارد آموزش و تحلیل جهانی برای ما جمع آوری و نگارش کردند. امیدوارم این کار ادامه داشته باشه...
کاربر ۱۲۹۷۵۴۷
با سلام کتاب و محتوا خوبه ولی من نسخه فیزیکی این کتاب رو دارم و غرض از دانلود این نسخه دیدن سی دی همراه کتاب بود...چون من هنگام خرید سی دی دریافت نکردم و بعضی مباحث برام گنگه....فکر میکردم اینجا بتونم ببینم ....کسی اطلاع داره چطور میتونم تهیه کنم؟
علی منوچهری
کتاب خوبی هست، ولی نمیتونم با قلم نویسنده کنار بیام. بنظرم قلم شیوا، ساده و روان نیست! موجب گنگی میشه.

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد