نظرات کتاب انواع زنان
کتاب انواع زنان اثر ژان شینودا بولن

کتاب انواع زنان

۴٫۰
(۷۳)

نظرات کاربران

نیکان
درسته که نمیشه برای سخن ارزش مادی تعیین کرد ولی قیمت مادی اش اجازه نمیده ببینیم ارزش سخنش چقدره....( البته بر همگان واضح و مبرهن است که علم بهتر از ثروت بوده و پول چرک کف دستی بیش نیست. وما دست به آلودگی های این دنیا نمی آلائیم)
ASRA
خیلی گرونه فقط با تخفیف ۹۹٪میخرمش
Mehrdad Pourkhazaeyan
😂😂😂
Hـhkoshbahkat
👌🏻
هانیه
چرا این کتاب رو جز پویش کتاب_خانه نمیذارین؟ الان چندین وقته منتظرم تخفیف بخوره اما نمیخوره. چرا انواع مردان تخفیف داره اما انواع زنان نداره؟ اخه تبعیض تا به کی؟ :))
حدیث
این کتاب زنان رو به روشنگری میرسونه، همین یه کتاب کافیه تا زندگی یک زن رو برای همیشه تغییر بده.
alineyney
شما هم فقط همین یک کتاب را مطالعه کرده اید و بس
minoo
کاش کتابای نشر بنیاد و فرهنگ زندگی ، توی کتابخونه همگانی طاقچه هم میومدن خیلی گرونن واقعا😕
totoro
من میخواستم این کتابو برای دوستم هدیه بخرم، اما اشتباهی اونو برای خودم خریدم و از آنجایی که به خواندن کتابهای روانشناسی عمومی چندان علاقه ای ندارم، خوندنش یکجور توفیق اجباری بود. میتونم به کسایی که مثل من زیاد دنبال کتابهای روانشناسی نیستند و از سر کنجکاوی یا نیاز به سراغ آنها می آیند، کتاب انواع زنان را توصیه کنم. در این کتاب نویسنده به سراغ اسطوره ها و خدایان یونان باستان رفته و ویژگی های غالب اونارو درآورده و بعد به هرکدوم یه تیپ شخصیتی داده، مثلا آرتمیس یه تیپ شخصیتی داره و آتنا یه تیپ دیگه. اونوقت اومده زنان و دختران رو دسته بندی کرده و هرکدوم رو به یک الهه منتسب کرده. از این شیوه خوشم اومد، اینکه به جای بکاربردن اصطلاحات روانشناسی، از استعاره و داستان استفاده کرده باعث میشه تا کتاب جذاب بشه و هرکسی بتونه با خوندنش متوجه مفهوم بشه. در این کتاب سعی نشده تا بطور مستقیم به افراد بگه چیکار باید بکنند تا مشکلشون حل بشه، بلکه به خواننده ها نشون میده که شخصیتشون منطبق با کدوم الهه است و اون الهه چه ویژگیهایی داره و از این طریق، افراد با خودشون بیشتر آشنا میشن، علت رفتارهاشون رو کشف میکنند و میفهمند که احساسات و طرز فکرشون تحت تأثیر کدام الهه قرار دارد، یجور خود روانکاویه و فکر میکنم تأثیر بهتری داشته باشه چون آدم وقتی علت رفتارهاشو ریشه یابی کنه بهتر میتونه خودش اونارو مدیریت کنه و البته افراد دیگه هم اگر بفهمند مشکل از کجا سرچشمه میگیره بهتر میتونن به آدم کمک کنن. من خیلی با کتاب ارتباط گرفتم، دقیقا برخی ویژگیهای اسطوره ها، شخصیت من بودند و وقتی خانمهای دور و برم رو با مشخصات الهه های کتاب مقایسه میکردم، میتونستم بگم که توصیفات کتاب دقیق بودند، به همین دلیل نگران این نباشید که خدایان یونان مال هزارسال پیش بودند یا یونان کجا و ایران کجا. یه توصیهٔ خوب دارم برای استفادهٔ بهتر از کتاب که تجربهٔ شخصی منه و اگه دوست داشتید امتحان کنید: من یه جدول درست کردم و اسم تمام الهه هایی که در کتاب معرفی شده بودند را نوشتم، بعد کنار اسم الهه ها ویژگی های خودمو که به اون الهه شبیه بودند رو نوشتم و طبق همین جدول از یک تا پنج به اون الهه رتبه دادم، یعنی درحقیقت به تیپ شخصیتی خودم رتبه دادم. مثلا ویژگی های هرا در من کم بود و این الهه رتبه یک گرفت اما آتنا نمرهٔ سه گرفت چون ویژگی های آتنا رو نسبت به هرا بیشتر داشتم. اینطوری میتونید بفهمید تیپتون به کدوم الهه بیشتر میخوره، برای رسیدن به هدفتون باید کدوم الهه رو بیشتر داشته باشید وتلاش کنید تا اون ویژگی رو در خودتون پرورش بدید و بعد از مدتی دوباره رتبه بندی الهه ها رو انجام بدید.
totoro
خواهش میکنم، امیدوارم مفید باشه☺️
mery
ممنون که اینقدر وقت گذاشتید و توضیح دادید. کمک کننده بود.
mafian
این قیمت برای این کتاب خیلی زیاده
0
mahtab
واقعا چرا اینقدرگرون؟
mary.sa
این کتاب قطعا جز سری کتاب هاییه که هر زنی باید یه بار تو زندگیش بخونه.خوندنش یه دید جدیدی نسبت به خودتون و خانوم های اطرافتون میده و همینطور درک کردن رفتار ها و تصمیماتشون رو تا حد زیادی توضیح میده که بشخصه فکر میکنم کلید موثر تو ارتباطات همین درک کردنه یه مزیت دیگشم اینه که بهتون کمک میکنه رفتارهاتونو توی موقعیتای مختلف انالیز کنید و سعی کنید دلیل خشم،احساس غم و اندوه،احساس تسلیم و پذیرش،حسادت و ... رو شناسایی کنید و در صورت لزوم بهشون غلبه کنید☺ خلاصه که در خوندنش شک نکنید و با خیال راحت کتابو خریداری کنید
فاطمه اسماعیلی
اسطوره ها در شخصیت شناسی خیلی مفیدن. اول خودمون، نقاط ضعف و قوت و بعد شناخت و پایه گذاری ارتباط با بقیه. من خودم بعد چند ماه سرک کشیدن چاپیشو خریدم که چند بار بخونم و واقعا از شناخت درون آدم ها لذت می برم
Mary Azad
کتاب خوب یکی از موثرترین راههای شناخت درون است و این کتاب به همراه بقیه کتابهای بنیاد فرهنگ زندگی بسیار در این امر مهم یاری رسان است .
zohra behboody
سلام خوبی عشقم

حجم

۴۵۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰۳ صفحه

حجم

۴۵۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰۳ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۷۲۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد