دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه

معرفی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه اثری از جول اوستین است که با صدای مصطفی طالبیان می‌شنوید. در این کتاب با انرژی و توانایی آشنا می‌شویم که به ما قدرت تغییر کردن و تبدیل شدن به کسی را که می‌خواهیم باشیم، می‌دهد. 

درباره کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه

ضمیر ناخود آگاه ما، قدرتهای باورنکردنی دارد. یکی از قدرتهای باورنکردنی آن این است که می‌تواند ما را به کسی تبدیل کند که همیشه و در همه عمر آرزو داشتیم باشیم. به این ترتیب است که ما می‌توانیم در مسیر تغییرات مثبت قرار بگیریم. تنها به شرطی که باور و اطمینان داشته باشیم که هیچوقت برای تبدیل شدن به آن کسی که می‌خواهیم باشیم، دیر نیست. 

کليه افکار، رفتار، و تجربياتی که ما در طول زندگی خود کسب می‌کنیم، در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت می‌شوند. ما می‌توانیم ضمير ناخودآگاه خود را برنامه ريزی کنيم و موفقیت را در ذهن خودمان به تصویر بکشیم به این ترتیب است که به صورت آگاهانه به چیزهایی جذب می‌شویم که دوست داریم و می‌خواهیم. فکر کردن به چیزهای خوب، تحت کنترل آگاهانه در آوردن افکار و باور داشتن به توانایی‌های خود و اطمینان از موفقیت خود، همان چیزی است که ضمیر ناخود آگاه ما نیاز دارد تا موفقیت را جذب خود کند. ما می‌توانیم به ضمير ناخودآگاه خود آموزش دهیم که فقط به موفقيت، شادی، کاميابی، و سلامت و عشق فکر کند و به این ترتیب از قدرت ضمیر ناخود آگاه خود استفاده می‌کنیم.

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه برای تمام کسانی است که می‌خواهند به نیرو، انرژی و توانایی‌هایشان باور و اطمینان داشته باشند.

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ در هیوستون تگزاس زاده شد. او کشیش ارشد کلیسای لیک وود، بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا، است. علاوه بر این، به عنوان واعظ، کشیش تلویزیون و سخنران انگیزشی نیز فعالیت می‌کند.

خطابه‌هایی که او در تلویزیون ایراد می‌کند بیش از هفت میلیون بازدید کننده در یک هفته دارد و این میزان به بیست میلیون نفر در ماه می‌رسد. مردم بیش از صد کشور جهان، برنامه‌های او را دنبال می‌کنند و از سخنان تاثیرگذار او برای بهبود زندگی خود استفاده می‌کنند.

جول اوستین بیش از هفت کتاب پرفروش نوشته است و نام آن‌ها را می‌توانید در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز پیدا کنید. بسیاری از کتاب‌های او به فارسی ترجمه شده‌اند و آن‌ها را می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن طاقچه دریافت کنید. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. جول اوستین به همراه همسرش ویکتوریا اوستین که او هم کشیش و نویسنده است، زندگی می‌کند. می‌توانید برنامه‌ها و فعالیت‌های او را از طریق وبسایت خودش با آدرس www.joelosteen.com دنبال کنید.

درباره مصطفی طالبیان

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخود آگاه

جول اوستین می گوید : باور سوخت محرک زندگی شماست و قدرت و ضعف شما در کارهایتان با اندازه ی باورتان است ، شما باید به کسب و کارتان باور داشته باشید و به شرکتی که به آن همکاری میکنید باور داشته باشید. به فرصت کاری و با محصولاتی که معرفی می کنید باور داشته باشید.

و بالاتر از همه باید به خودتان باور داشته باشید.وقتی به خودتان باور داشته باشید خود را از بند توقعات و فعالیت های دیگری آزاد کرده و آماده ی روبه رویی با نوسانات و پیچ و خم های رشد خود و کسب و کارتان می شوید.

عدم اعتماد به نفس سرعتتان را کم کی کند، اگر پیش از شروع تردید های خود را دور بریزید، می توانید سریع و روان تر به سوی اهدافتان حرکت کنید و ....

نظرات کاربران

Alidnay
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

۷۰ درصد کتاب حرف های کلیشه ای است (هدف داشته باشید, برنامه ریزی کنید, حرف نزنید عمل کنید و ...)

Amirmohsen Karimi
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

جملات کلیشه ای داشت کتاب ارزش گوش دادن نداره

soul
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

خیلی عالی بود ممنون 🙏🙏😊

محمد جواد ملک محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

این کتاب خلاصه ای از گفته های موفقیت و جول اوستین ولی انگیزه میده توصیه میکنم گوش کنید و تکرار و تکرار و عمل کنید

کتاب خوان
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

اگر نیاز به انگیزه دارید گوش دادن این کتاب رو توصیه می کنم ولی باید اینم بگم که کتاب پر است از جملات انگیزشی که بدون وقفه و پشت سر هم گفته میشه

فاطمه
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

خوب بود

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان