دانلود کتاب صوتی پس از قدرت من هستم با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پس از قدرت من هستم اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی پس از قدرت من هستم

معرفی کتاب صوتی پس از قدرت من هستم

کتاب صوتی پس از قدرت من هستم اثری از جول اوستین، کشیش خنده رو است. این کتاب تمرین‌های مراقبه و نیایش را با مخاطبان درمیان می‌گذارد تا آن‌ها را به شکوه و بزرگی برساند و کمکشان کند تا از افکار ترس‌آور رها شوند. 

درباره کتاب صوتی پس از قدرت من هستم

جول اوستین، در کتاب قدرت من هستم از ما خواست تا به قدرت کلمات و قدرتی که به وجود ما می‌دهد، توجه کنیم. خودمان را چیزی ببینیم که می‌خواهیم باشیم و همانطور معرفی کنیم. البته این روش در صورتی جواب می‌دهد که به آن باور داشته باشیم. اما حتما برایمان سخت است تا سیستم فکری قدیمی خود را کنار بگذاریم و یک طرز تفکر نو را جایگزین کنیم. این کار با انجام دادن چند تمرین ساده به آسانی رخ می‌دهد، به طوری که حتی فکرش را هم نمی‌کنید!

هر یک از بخش های کتاب صوتی پس از قدرت من هستم، نیایش ساده، مراقبه و تمرین‌هایی را با شما درمیان می‌گذارد که در نهایت به رها کردن افکار و اندیشه‌های هراس آور و برگشتن به آرامش منجر می‌شود. جول اوستین درباره تمرین‌ها و کاری که باید انجام دهید، اینطور می‌گوید: «کاری که باید بکنید این است که هرچه بیشتر تسلیم عشق شوید. این کار به شما خدمت فراوان می‌کند و نتیجه آن این است که به عشق به عالم هستی معتقد بمانید.»

کتاب صوتی پس از قدرت من هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی پس از قدرت من هستم برای تمام کسانی است که به آرامش ذهنی و روحی خود اهمیت می‌دهند.

درباره جول اوستین

جول اوستین (Joel Osteen) با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ در هیوستون تگزاس متولد شد. او کشیش ارشد کلیسای لیک وود است و به عنوان واعظ، کشیش تلویزیون و سخنران انگیزشی فعالیت می‌کند. خطابه‌هایی که او در تلویزیون ایراد می‌کند بیش از هفت میلیون بازدید کننده در یک هفته دارد و این میزان به بیست میلیون نفر در ماه می‌رسد. مردم بیش از صد کشور جهان، برنامه‌های او را دنبال می‌کنند و از سخنان تاثیرگذار او برای بهبود زندگی خود استفاده می‌کنند.

کتاب‌های جول اوستین  همگی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرده‌اند و دلیل این امر، سادگی و صمیمیت کلام اوست. بسیاری از کتاب‌های او به فارسی ترجمه شده‌اند و آن‌ها را می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن طاقچه دریافت کنید. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. جول اوستین به همراه همسرش ویکتوریا اوستین که او هم کشیش و نویسنده است، زندگی می‌کند. می‌توانید برنامه‌ها و فعالیت‌های او را از طریق وبسایت خودش با آدرس www.joelosteen.com دنبال کنید. 

درباره مصطفی طالبیان

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی پس از قدرت من هستم

محبت کنید!

احتمالا وقتی احساسات خود را درک میکنید، به آرامشی می رسید که شما را از هراس دور می‌کند. اقدام بعدی متوسل شدن به مهربانی، محبت به دلسوزی است را رسیدن به التیام جراحات کهنه این است که همه شرطی شدن‌هایی را که تجربه کرده‌اید تصدیق کنید و به سر و روی خود دست نوازشی بکشید.

محبت پادزهر خشم ، رنجش و هراس است. محبت و دلسوزی به شما امکان می‌دهد که رها کنید و دست بکشید و بگذارید که التیام عمیق شروع شود.

رهایی از گذشته!

یافتن هراس‌های خود و رفتن به سوی ماموریت خویش می تواند هراس انگیز باشد. صدای درونی ترس بسیار بلند است و این در تمام مدت عمر شما مصداق دارد. شما همیشه به دنبال ترس خواسته‌اید که در ایمنی و احساس امنیت خاطر قرار بگیرید. ترس سبب شده که خود را جدای از دیگران در نظر بگیرید و با عشق قطع رابطه کنید. بنابراین این فرایند می‌تواند برای شما ناراحتی فراوان به همراه آورد مقدم این احساسات را گرامی بدارید. به این فرایند اعتماد کنید. آمادگی شما به جا به جایی این شرایط کمک زیادی می‌کند.

نظرات کاربران

پریسا شمع
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

کتاب خوبیه و خیلی قشنگه و به وجود آدم نور میده! ولی خب خیلی خلاصه است و خیلی مسایل رو باز نمیکنه و کلی میگه!

مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. جوا اوستین و کتاب‌هایش که سرشار از انگیزه و شدن های غیر ممکن هاست . اینم به مانند کتاب‌های دیگرشون بسیار خواندنی بود و میشه ازش درسهای فراوانی گرفت . ترجمه ی

- بیشتر
کاربر ۵۲۶۱۶۲۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عالی برای کسیکه با معنویت اشنایی داره کاملا کاربردی و با مفهوم هست

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان