دانلود کتاب صوتی قطار کار آفرینی با صدای محسن زرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قطار کار آفرینی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی قطار کار آفرینی

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قطار کار آفرینی

کتاب صوتی قطار کار آفرینی اثری از دارن هاردی، نویسنده مشهور کتاب اثر مرکب است. این کتاب اثری عالی است که به تمام جنبه‌های کارآفرینی اشاره می‌کند و کمکتان می‌کند تا در مسیر شغلی خود، پیشرفت کنید.

تیم ترجمه رادیو مثبت این اثر را به فارسی ترجمه کرده و آن را با صدای محسن زرآبادی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی قطار کار آفرینی

شاید بسیاری از مردم با شنیدن عبارت کارآفرینی بترسند و البته نباید فراموش کرد که این کار، کاری بسیار بزرگ است. اما راهکارهایی که دارن هاردی در این کتاب به مخاطبانش معرفی می‌کند به آن‌ها کمک می‌کند تا تمام ابعاد و جنبه‌های این کار را ببینند و با آگاهی کامل در این مسیر قدم بگذارند. 

زمان حرکت قطار کار آفرینی همین الان است. بنابراین بهتر است که این کتاب صوتی را گوش کنید و مسائل بسیاری را می‌آموزد، به ذهن بسپارید. این کتاب قرار است به ما ۵ استراتژی کاربردی و کارآمد در مسیر کارآفرینی را معرفی کند و سپس کمکمان کند تا مهارتمان را در فروش، تقویت کنیم. سپس به بیان ۴ پارامتر کلیدی و مهم می‌پردازد که به ما در مدیریت و رهبری خومان، تیممان و کسب و کارمان کمک می‌کند. روش‌هایی را به آموزش می‌دهد که به وسیله آن می‌توانیم کارهایمان را اولویت بندی کنیم و تکنیک‌هایی را فرا می‌گیریم که تغییرات بزرگ را در پی دارند.

اما مطالب کتاب در همین جا به پایان نمی‌رسد. دارن هاردی همچنین اصول رشد پایدار را بیان می‌کند و ۶ راه‌کار ارائه می‌کند که برای مواجهه با ترس به ما کمک می‌کند. در نهایت نیز بایدها و نبایدهای موفقیت را با ما درمیان می‌گذارد.

آنتونی رابینز که مربی، سخنران و از پرفرو‌ش‌ترین نویسندگان جهان است، کتاب صوتی قطار کار آفرینی را اینطور توصیف کرده است: «این کتابی مرجع است برای این‌که پتانسیل نهفته‌ی کارآفرینی خود را بیدار کنید..»

کتاب صوتی قطار کار آفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی قطار کار آفرینی را به تمام کارآفرینان و کسانی که دوست دارند در کسب و کارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی و ناشر مجله موفقیت است که تا سال ۲۰۱۵  یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. 

او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. کار کردن در مجله موفقیت برای او این امکان را فراهم آورده بود تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. 

دارن هاردی خیریه کودکان نامرئی را نیز اداره می‌کند. این خیریه به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Bagher Shaabani
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

سلام وقتی یک کتاب صوتی رو کسی خرید میکنه باید نسخه نوشتاریش هم همراهش باشه دیگه . این بنظر من یک نقصه .

savior
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کتاب خوبیه و برای کسایی که در ابتدای مسیر کارآفرینی هستن مناسبه

زمان

۵ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان