دانلود کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی اثر تیم ترجمه رادیو مثبت

دانلود و خرید کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی

انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی

کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی اثری از آنتونی رابینز است که با صدای مهیار ستاری می‌شنوید. این کتاب راهکارهای آنتونی رابینز در زمینه مهارت بازاریابی و مارکتینگ به مخاطبانش معرفی می‌کند. 

درباره کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی

آنتونی رابینز در کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی راز و رمزهایی را برای مخاطبانش فاش می‌کند که به آن‌ها در زیر و رو کردن کسب و کار و ارتقا و پیشرفت آن کمک می‌کند. در حقیقت این اثر قرار است روش‌هایی را در اختیار مخاطبانش قرار دهد که به این وسیله کارشان را رشد و پیشرفت دهند. اما پیش از اینکه وارد بحث شویم، باید آماده باشید. هرچند هرکسی دلایل خاص خودش را برای آماده دانستن خود دارد، اما تفاوت‌هایی هم وجود دارد. این تفاوت‌ها عمدتا خود را در چیزی که برایش آماده شده‌اید، نشان می‌دهند.

این آمادگی به این معنی است که باید مسئولیت ریسک‌هایی را بپذیرید که باید در آینده به زودی انجامشان دهید. قرار است خودتان را برای تغییراتی عظیم آماده کنید که زندگیتان را متحول می‌کند و مسیر شغلی شما را به طور کلی تغییر می‌دهد. 

بهرحال، اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و آماده ایجاد تغییرات عمده در نحوه بازاریابی و مدیریت مارکتینگ کسب و کارتان هستید، این کتاب برای شما است. 

کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی روانشناسی بازاریابی را به تمام بازاریابان و مدیران کسب و کارها و صنایع پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است که  اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. او همچنین نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر هم است. 

آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر چشم به جهان گشود. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

در ایران آنتونی رابینز را عموما به خاطر سلسله کتاب‌هایش که در مورد موفقیت است، می‌شناسند. کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

درباره مهیار ستاری

مهیار ستاری در دانشگاه در رشته تئاتر با گرایش بازیگری تحصیل کرده است. او از سال ۱۳۷۹ به عنوان گوینده و بازیگر نمایش رادیویی آغاز به همکاری با رادیو کرد و تا کنون با رادیو ایران، رادیو نمایش و رادیو صدای آشنا همکاری کرده است.

مهیار ستاری به عنوان مجری و گوینده در شبکه تلویزیونی یک سیما و شبکه تلویزیونی سلامت فعالیت کرده است و در زمینه تولید کتاب صوتی هم با ناشران مختلف کار می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان