دانلود کتاب صوتی امتیاز نهایی با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی امتیاز نهایی اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی امتیاز نهایی

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی امتیاز نهایی

امتیاز نهایی اثری از  آنتونی رابینز، سخن‌ران مشهور حوزه موفقیت است که درباره دستیابی به موفقیت ماندگار سخن می‌گوید.

 درباره کتاب صوتی امتیاز نهایی

امتیاز نهایی، یعنی اینکه چطور در طولانی‌مدت عملکرد بالایی داشته باشید و سود کنید. کتاب صوتی امتیاز نهایی، فرصتی است برای متحول کردن زندگی‌تان، از نظر عاطفی، جسمی، مالی و همچنین روابطی که با دیگران دارید.

این کتاب اطلاعات، ابزارها، راهکارها، و محرک‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بوسیله آنها می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را در یک لحظه عوض کنید. کشف اینکه چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد، به شما قدرت و لذت می‌دهد واینکه بفهمید چه چیزی شما را هل می‌دهد و چی شما را سر جایتان نگاه می‌دارد.

اولین ستونِ موفقیت و پیشرفت ماندگار تو هر چیزی این است که روی هدف‌تان تمرکز کنید وهدف‌تان باید مجاب کننده و شفاف باشد. همچنین نیاز دارید بهترین ابزار‌ها را داشته باشید و به بهترین اطلاعات، بهترین مربی، بهترین معلم دستری داشته باشید و از تضاد های درونی خو آگاه باشید و بر آنها غلبه کنید.

اگر شرایط زندگی‌تان با انتظارتان یکی نیست، پس نا رضایتی و رنج رو تجربه می‌کنید. برای تسلط بر زندگی، باید دانشِ به دست اوردن منابع و هنر رضایت را خود تقویت کنید. 

 شنیدن کتاب امتیاز نهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، بازیگر، سخنران و مربی آمریکایی است. او یکی از پرآوازه‌ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی جهان است که خودش اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود.

 رابینز در بیست و نهم فوریه ۱۹۶۰ در کالیفرنیا در خانواده‌ای کم‌بضاعت به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به دلیل چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی هم شده‌بود. اما با وجود فقر و ناتوانی، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای در سر داشت. او در نهایت تصمیم گرفت با چاقی‌اش بجنگد. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه توانست پانزده کیلو وزن کم کند. به همین ترتیب توانست به باقی آرزوهایش هم در زندگی برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به دلیل سری کتاب‌هایش درباره موفقیت است، کتاب‌ «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده و «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از معروف‌ترین کتاب‌های رابینز در ایران است. آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را هم به‌وجود آورد که هدفش، کمک به کودکان عقب مانده ذهنی، افراد بی‌خانمان، سالخوردگان و زندانیان است. 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان