دانلود کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ اثر جرج ایلین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ

معرفی کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ

کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ از مجموعه ۵۰ درس رادیو مثبت اثر جرج ایلین است.

در این کتاب صوتی ۵۰ درس کسب‌وکار از دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و یکی از ثروتمندترین مردان جهان خواهید شنید که توسط گروه ترجمه رادیو مثبت به فارسی برگردانده شده و سبحان اکرامی آن را صوتی کرده است.

جرج ایلین در مجموعه ۵۰ درس به سراغ بزرگان عرصه موفقیتدر زندگی و کسب‌وکار رفته وو از هر کدام ۵۰ درس را انتخاب کرده تا با شما به اشتراک بگذارد. بهره بردن از تجربیات و آموزه‌های افراد موفق در حوزه‌های مختلف همیشه همانند چراغ راه برای کسانی است که در سر آرزوها و اهداف بزرگ دارند. در این مجموعه داستان زندگی و چالش‌ها و فراز و فرودهای زندگی کسانی را خواهید شنید که در عرصه‌های گوناگون اجتماعی به قله موفقیت دست پیدا کرده‌‌اند. با آنها همراه خواهید شد تا درباره آن چه پشت سر گذاشته‌اند تا به جایگاه کنونی‌‌شان برسند، بدانید. هرکدام از این افراد از زندگی درس‌هایی آموخته‌اند و تجربه‌هایی اندوخته‌اند که از آنها معلمانی خبره در حوزه کاری خود ساخته است. معلمانی که اگر پای صحبتشان بنشینید و از آن چه می‌گویند به بهترین شکل استفاده کنید، مطمئنا با گام‌های استوارتر و خطای کمتری در راه پیشرفت خود گام خواهید برداشت.

شنیدن کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن درس‌های کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از دونالد ترامپ را به همه جوانانی که در سر امید موفقیت و پیشرفت در زندگی را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دونالد ترامپ

دونالد جان ترامپ که با نام دونالد ترامپ شناخته می‌شود ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در منطقه کویینز نیویورک چشم به جهان گشود. او در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شده‌ است و به مدت ۴۵ سال ریاست سازمان ترامپ را بر عهده داشت، این سازمان شرکت در زمینه ساخت‌ و ساز املاک فعالیت می‌کرد. بنیان‌گذار آن الیزابت کرایست ترامپ، مادربزرگ پدری او بود. فعالیت‌های آنان بر ساختن و نوسازی برج‌های تجاری، هتل‌ها، کازینوها و زمین‌های گلف  متمرکز بود.

علاوه بر این او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ میزبان ریلتی شوی محبوب کارآموز در شبکه ان‌ بی‌ سی (NBC) بوده‌است. این برنامه که توسط مارک برنت ساخته شده است، یک مسابقه است که بین تاجران با جایزه ارزشمند ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری و شغل مدیریتی سطح بالا برگزار می‌شد. ترامپ به دلیل میزبان بودن در این برنامه در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره گرفت. مجلع فوربز در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که ترامپ چهارمین مرد ثروتمند جهان است.

زندگی عاطفی او و ازدواج‌هایش، همچنین املاکش مدت‌هاست که در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها است. علاوه بر این زمانی که وارد جهان سیاست شد و بر رقیب سیاسی خود هیلاری کلینتون پیروز شد، افراد بسیاری متعجب شدند. 

بسیاری از افراد پای سابقه او را به میان کشیدند و از پدربزرگش گفتند که در سال‌های پر تب وتاب جویندگان طلا، صاحب فاحشه خانه‌های زیادی بود. پدرش گویا با کوکلاکس کلن (گروهی نژادپرست و معارض دولت) سر و سری داشت. 

علاوه بر این بسیاری از شایعاتی که پیرامون زندگی او وجود دارد را بر سر زبان‌ها انداختند مثلا ترامپ در دوم دبستان با مشت به صورت معلمش کوبید. در محله آپارتمانی ۴۵ زندگی بی‌بندبار و پرماجرایی را تجربه کرد. از رفتن به خدمت سربازی خودداری کرد. به واسطه‌ی رابطه نامشروعش، ازدواج اولش از هم پاشید. ترامپ از فردی که نام خانوادگی مشابه او داشت شکایت کرد. 

با این حال او یکی از ثروتمندان جهان و یکی از افرادی است که در زمینه کاری خود، درس‌های زیادی برای مخاطبانش دارد. 

نظرات کاربران

کاربر ۶۰۱۳۵۳۳kia
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

الان این درس هایی از ترامپ بود یا فقط میخاستین بکوبیدش زمین بابا خجالت بکشین اگه قراره 50درس از ی شخص موفق بدین چرا بیوگرافی معکوس از ی نفر ادامه میدین

کاربر ۴۶۹۲۴۴۹
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

به نظرم این کتاب مرد به این باعزمتی رو خیلی خواسته خوردکنه وفقط ازش بد گفته ایشون شخصیت خیلییی قدرتمندوجسوری دارند و خیلی میشه ازش الگوگرفت

کاربر ۵۳۳۵۴۲
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

همینمون مونده که از ایشون الگو بگیریم

mahdi asadi
۱۴۰۰/۰۲/۲۵

ما نخواهیم ایشون به ما درس بدن باید کی رو ببینیم؟

یک کاربر 35248
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

به نظرتون با انسانی که همچین ویژگی داشته باشه میشه رابطه داشت؟فریب ظاهر و باطن این آقا رو نخورید.ایشون شاید یه تاجر موفق و بیزینس من حرفه ای باشند اما به لحاظ فرهنگ و تربیت و ادب و...(خلاصه به لحاظ

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۷,۶۰۰
۳۰%
تومان