دانلود کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون اثر جرج ایلین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون

معرفی کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون

کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب وکار از ریچارد برانسون از مجموعه ۵۰ درس رادیو مثبت اثر جرج ایلین است.

در این کتاب صوتی ۵۰ درس کسب‌وکار از ریچارد برانسون، سرمایه‌گذار و کارآفرین مشهور و موفق بریتانیایی را خواهید شنید که توسط گروه ترجمه رادیو مثبت به فارسی برگردانده شده و سبحان اکرامی آن را صوتی کرده است.

جرج ایلین در مجموعه ۵۰ درس به سراغ بزرگان عرصه موفقی تدر زندگی و کسب‌وکار رفته و از هر کدام ۵۰ درس را انتخاب کرده تا با شما به اشتراک بگذارد. بهره بردن از تجربیات و آموزه‌های افراد موفق در حوزه‌های مختلف همیشه همانند چراغ راه برای کسانی است که در سر آرزوها و اهداف بزرگ دارند. در این مجموعه داستان زندگی و چالش‌ها و فراز و فرودهای زندگی کسانی را خواهید شنید که در عرصه‌های گوناگون اجتماعی به قله موفقیت دست پیدا کرده‌‌اند. با آنها همراه خواهید شد تا درباره آن چه پشت سر گذاشته‌اند تا به جایگاه کنونی‌‌شان برسند، بدانید. هرکدام از این افراد از زندگی درس‌هایی آموخته‌اند و تجربه‌هایی اندوخته‌اند که از آنها معلمانی خبره در حوزه کاری خود ساخته است. معلمانی که اگر پای صحبتشان بنشینید و از آن چه می‌گویند به بهترین شکل استفاده کنید، مطمئنا با گام‌های استوارتر و خطای کمتری در راه پیشرفت خود گام خواهید برداشت.

شنیدن کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب وکار از ریچارد برانسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن درس‌های کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب وکار از ریچارد برانسون را به همه جوانانی که در سر امید موفقیت و پیشرفت در زندگی را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچارد برانسون

سر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون (Sir Richard Charles Nicholas Branson) کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی، ۱۸ ژوئیه ۱۹۵۰ در لندن متولد شد. او رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده‌است.

پدربزرگ او، سر جورج آرتور هاروین برانسون، قاضی دادگاه عالی پادشاهی بود. 

ریچارد برانسون در مدرسه متوجه شد که به اختلال خوانش پریشی دچار است اما از طرف دیگر توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دیگران دارد. او در شانزده سالگی تحصیلاتش را رها کرد و با همکاری دوستش، مجله دانش آموز را راه اندازی کرد. بعد تر در دهه ۱۹۷۰، کمپانی «ویرجین رکوردز» را تأسیس کرد. او همچنین مؤسس شرکت «ویرجین گروپ» هم هست. او در دهه ۱۹۸۰ شرکت هوایی «ویرجین آتلانتیک» را به وجود آورد و دهه ۱۹۹۰ شاهد «ویرجین موبایل» و «ویرجین ترین» نیز بود.

شرکت ویرجین، شرکتی خوشه‌ای بریتانیایی و چندملیتی است، بیش از ۴۰۰ زیرمجموعه در سراسر جهان دارد و خدمات مختلفی را از جمله خدمات اینترنتی، مدیریت ایستگاه‌های رادیویی و کانال‌های تلویزیونی، تولید لوازم آرایشی، مدیریت خطوط هواپیمایی و اپراتوری شبکه‌های راه‌آهن، ارائه می‌کند. مشهورترین شرکت‌های تابعه گروه ویرجین عبارتند از: ویرجین آتلانتیک، ویرجین اکسپرس، ویرجین امریکا، ویرجین استرالیا و ویرجین رکوردز.

در سال ۲۰۱۲، مجله فوربز، ریچارد برانسون را به عنوان چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی معرفی کرد. در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده‌است.

برانسون در کتابی که چندی پیش منتشر کرده بود، به نام نترسید، انجام بدهید، مجموعه تجربیاتش را در زمینه کسب و کار، راه‌اندازی کسب و کار و چگونگی مواجه شدن با موانع و مشکلات بیان کرده است. کتابی ارزشمند و الهام بخش که می‌تواند به شما کمک کند تا بر ترستان از شروع کار غلبه کنید و به اهدافتان برسید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان