دانلود کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم

تا به حال چیزی درباره ارائه آسانسوری شنیده‌اید؟ می‌دانید که سخنرانی آسانسوری چگونه می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شما شود؟ مقاله حاضر یک راهنمای خوب برای کسانی است که کسب‌وکارشان را تازه آغاز کرده‌اند و دنبال یک سرمایه‌گذار می‌گردند و یا قصد استخدام شدن دارند. در این مقاله با ارائه آسانسوری و جزئيات آن آشنا می‌شوید و زمان و شیوه استفاده از آن را فرامی‌گیرید.

شنیدن کتاب چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه مدیریت و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم.

ارائه آسانسوری چیست؟

ارائه‌ی آسانسوری (به انگلیسی: Elevator Pitch) که معمولا به عنوان سخنرانی آسانسوری نیز شناخته می‌شود؛ در واقع یک خلاصه‌ی سریع از تجارب و پیشینه‌ی کسب و کار شما است.

علت نام‌گذاری ارائه آسانسوری

فرض کنید با یک فرد سرمایه‌گذار یا یک کارفرما درون آسانسور هستید. برای جلب رضایت و اعتماد او جهت سرمایه‌گذاری و یا حتی استخدام شما، تنها به اندازه‌ی رسیدن آسانسور به طبقه‌ی مورد نظر وقت دارید. علت نام‌گذاری این ارائه نیز به همین دلیل است. به عبارت دیگر شما به عنوان فردی که صاحب کسب و کاری جدید و یا جویای کار است، باید بتوانید کل کار یا مهارت‌های خود را در مدت زمان کوتاه سی ثانیه ای به افراد معرفی کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید همین ارائه‌ی به ظاهر کوتاه به معرفی هرچه تمام‌تر و بهتر کسب و کار شما به سرمایه‌گذاران و حتی افراد دیگر کمک خواهد کرد.

جزئیات یک ارائه آسانسوری

این که متن ارائه یا سخنرانی چگونه باید باشد، جواب آن بسیار ساده است. کافی است متن سخنرانی کاملا درباره‌ی شما باشد، اینکه که هستید؟ چه کاری انجام می‌دهید؟ و چه کاری می‌خواهید در آینده انجام دهید؟ ارائه‌ی آسانسوری به نوعی یک راه سریع و موثر برای اشتراک گذاری تجربیات و تخصص‌ها و دستاورد‌های شما، با افرادی است که شما و کسب و کارتان را نمی‌شناسند.

زمان و نحوه‌ی استفاده از سخنرانی آسانسوری

سخنرانی آسانسوری دارای کاربردهای زیادی است. به نحوی که در اکثر زمان‌ها و مکان‌ها می‌توان بسته به شرایط از آن استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر به دنبال کار هستید، می‌توانید از سخنرانی آسانسوری در بازار کار استفاده کنید. و یا حتی از آن به صورت آنلاین در قسمت بیوگرافی حساب توییترتان و یا در قسمت توضیحات شبکه اجتماعی LinkedIn استفاده کنید....

نظرات کاربران

ایمی پاند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

اون اهنگ کوتاهی که هی پخش می شد خیلی رو مخ بود کاشکی میشد یه کاریش کرد. با توجه به کم بودن حجم کتاب کاشکی یه ذره سرعت خوندن هم کم تر بود.

کاربر 987154
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کتابی بسیار سطحی و آماتور

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان