دانلود کتاب صوتی من یک شماره نیستم با صدای امیرحسین صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من یک شماره نیستم اثر کتی کیسر

دانلود و خرید کتاب صوتی من یک شماره نیستم

معرفی کتاب صوتی من یک شماره نیستم

کتاب صوتی من یک شماره نیستم داستانی از کتی کیسر با ترجمه ارشام طهماسی زاده است که با صدای جمعی از گویندگان در نشر صوتی آوارسا منتشر شده است.

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، بصورت کاملا تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

این اثر در سال ۲۰۱۷ موفق شد تا جایزه جایزه بید الماس (Diamond Willow Award) و در سال ۲۰۱۸ جایزه سرو قرمز (Red Cedar Award for Information Book) و همچنین جایزه Hackmatack را از آن خود کند.

درباره کتاب صوتی من یک شماره نیستم

ماموری به دنبال بچه‌ها آمده است تا آن‌ها را از آنجا ببرد. آیرین و برادر‌هایش جرج و افرایم قرار است به مدرسه شبانه روزی خیلی دوری بروند. جدا از خانواده‌شان زندگی کنند. مادر به آن‌ها گفته است که در مدرسه جدید معلم‌ها و راهبه‌هایی هستند که مراقب بچه‌ها باشند و چیزهای زیادی بهشان آموزش بدهند اما تردیدی که در صدایش وجود داشت باعث شد تا ترس بچه‌ها بیشتر و بیشتر شود... عجیب‌تر اینکه در مدرسه کسی را با اسم صدا نمی‌کنند و به هر بچه یک شماره داده‌اند. آیرین با خودش فکر می‌کند «من شماره نیستم!» بعد از آن قرار است موهای بلند و زیبای آیرین را کوتاه کنند. آیرین که می‌داند موهایش نشانه افتخاری در فرهنگ او هستند از این واقعه بسیار ناراحت است...

این داستان با زبانی ساده و در قالب داستان بچه‌ها را با یک فرهنگ دیگر، فرهنگ زندگی سرخ‌پوستان، آشنا می‌کند و رفتارهای خشونت‌طلبانه و خصومت آمیز آنان را با بچه‌ها و افراد سرخ‌پوست نشان می‌دهد... 

کتاب صوتی من یک شماره نیستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

والدینی که می‌خواهند برای بچه‌های خود قصه‌ای آموزنده بگویند، کتاب صوتی من یک شماره نیستم را با فرزندان خود گوش کنند.

نظرات کاربران

ام البنین
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

عالیییی

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان