دانلود کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب) اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی نوشته جیم ران، راهنمایی شگفت انگیز است برای ساختن زندگی که دوست دارید. این کتاب، به شما کمک می‌کند تا قطعات پازل زندگی را در جای درست خود قرار دهید تا به این صورت، ثروت، موفقیت، خوشحالی و ... به سوی شما بیایند. 

نسخه صوتی این کتاب را گروه سبکتو با ترجمه فاطمه فراهانی و صدای دادبه دادمهر منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی

پنج قطعه از پازل زندگی، یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های جیم ران است. این کتاب الهام‌بخش، بررسی راه‌های رسیدن به موفقیت است. اما نه با زبان و بیانی شعارگونه، بلکه با بیان واقعیت‌هایی که ممکن است شما را متعجب کند. آنچه او در این کتاب مطرح می‌کند، ممکن است شما را به فکر فروبرد. آیا چنین چیزهایی واقعا موانع و سد راه من برای رسیدن به موفقیت بوده‌اند؟

اما حالا که با موانع آشنا شدیم، چه باید بکنیم؟ آیا راهی برای کنار زدن آن‌ها وجود دارد؟ جیم ران به ما کمک می‌کند تا فلسفه و نگاه خود را به زندگی تغییر دهیم. به این ترتیب می‌توانیم رفتارهایمان را نیز تغییر دهیم و اعمال متفاوت، نتیجه متفاوت به بار می‌آورد. او ما را با پنج اصلی آشنا می‌کند که به گفته خودش، اصول ایجاد تغییرات هستند. همه ما این قابلیت را داریم تنها به شرطی که بدانیم چه چیزی را در چه زمانی باید تغییر دهیم. این چیزی است که این کتاب به ما می‌آموزد. 

با کنار هم قرار دادن قطعات مختلف پازل زندگی یاد می‌گیریم تا کنترل قایق زندگی خود را در هر وضعیتی، حفظ کنیم. به این ترتیب می‌توانیم زندگی را درست به همان صورتی که دوست داریم و متناسب با سبک خودمان است، پیش ببریم. 

کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که دوست دارند زندگی سرشار از موفقیت داشته باشند و برای رسیدن به آن، به یک منبع انگیزه و تحرک احتیاج دارند، می‌توانند از محتوای کتاب صوتی پنج قطعه از پازل زندگی استفاده کنند.

درباره جیم ران

جیم ران، یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر و استاد رشد فردی صدها نفر از مدیران اجرایی معتبرترین سازمان‌های آمریکا است. او ۲۵ سپتامبر ۱۹۳۰ در آیداهو، آمریکا متولد شد و ۵ دسامبر ۲۰۰۹ در وست هیلز، کالیفرنیا از دنیا رفت.

او تلاشش را بر مبانی رفتار بشر متمرکز کرده است، چرا که به عقیده او، همین رفتار، می‌توان بیشترین تاثیرگذاری را بر پیشرفت‌های فردی و کاری بگذارد. او با استفاده از تجربه سالیانش، بینش‌های عمیقش را در قالب کلمات ساده به مخاطبان ارائه می‌کند. سادگی کلام او، یکی از دلایلی است که مخاطبان بسیاری برای او به ارمغان آورده است.

جیم ران علاوه بر نوشتن، به کار سخنرانی انگیزشی هم می‌پردازد. او در قاره‌های مختلف جهان، سمینارهایش را برگزار کرده است. به عضویت انجمن سخنرانان ملی آمریکا درآمده است و در سال ۱۹۸۵ موفق شد تا جایزه CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آنِ خود کرد. علاوه بر این، در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی شد. جالب است بدانید که جیم در ۲۵ سالگی در اوج فقر و قرض بوده، اما با خواندن یک کتاب و تصمیم جدی برای تغییر، در ۳۱ سالگی تبدیل به یک میلیونر می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

k1toys.com
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

کتاب خوبی بود و گویندگی بسیار عالی .....شاد و سلامت و پر روزی باشید الهی آمین

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان