دانلود کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم (خلاصه کتاب) اثر کارولین وب

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم، نوشته کارولین وب به مخاطبان آموزش می‌دهد که چگونه بزرگتر فکر کنید و زندگی کاری خود را تغییر دهید.

برای اینکه از همین حالا برای پیشرفت شغلی‌تان اقدام کنید، نسخه صوتی کتاب چطور روز خوبی داشته باشیم را با صدای دادبه دادمهر بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم

کاورلین وب که مشاور مدیریتی است در کتاب چطور روز خوبی داشته باشیم، توضیح می‌دهد چگونه می‌توانید حداکثر استفاده را از روزهای کاریتان ببرید. او نکاتی را در این زمینه مطرح می‌کند که براساس یافته‌های علم روانشناسی، اقتصاد و مغز و اعصاب بیان شده‌اند. کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم به شما یاد می‌دهد چگونه مشکلات محیط‌های کاری جدید را به طور موثر پشت سر بگذارید و سطح انرژی‌تان را در روزهای طاقت‌فرسا و پرمشغله افزایش دهید. علاوه بر این راهکارها و توصیه‌هایی هم برای ساختن یک محیط کاری مناسب و داشتن یک فضا که بالاترین انگیزه و بازدهی را داشته باشد، بیان می‌کند. در حقیقت او در کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم می‌خواهد یک طرز تفکر متفاوت را به مخاطبانش بیاموزد: اینکه چطور وسعت فکر خود را گسترش دهند و زندگی کاری‌شان را متحول کنند.

کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن نسخه صوتی کتاب چطور روز خوبی داشته باشیم را به تمام افرادی که دوست دارند در کارشان پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی کارولین وب

کارولین وب (Caroline Webb)، مشاور مدیریتی است که به مدت ۱۲ سال برای شرکت مکنزی کار می‌کرد. سپس شرکت خود را به نام سِوِن‌شیفت (Sevenshift) تاسیس کرد. این شرکت به مشتریانش کمک می‌کند بازده کاری، انرژی و انگیزه‌شان را افزایش دهند. نشریات نیویورک تایمز و فوربز از کتاب او، چطور روز خوبی داشته باشیم، تقدیر کردند.

بخشی از کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم

اکثر ما می‌توانیم یکی از آن روزهای خوب کاری را تصور کنیم که در محیط کار همه‌چیز روبه‌راه است. ذهنمان پر از ایده است. از پس هر نوع مشکلی برمی‌آییم و با همکار بداخلاق و تندخویمان هم می‌سازیم. البته هر روز اینقدر خوب نیست. اما اگر توصیه‌های کتاب صوتی چطور روز خوبی داشته باشیم را اجرا کنید، می‌توانید هر روزتان را به یکی از این روزهای خوب تبدیل کنید. آن وقت حس خوبی راجع به خودتان پیدا می‌کنید. چرا که از پس هرکاری برمی‌آیید. خیلی راحت روی این کار تمرکز کنید و فکر امروز و فردا کردن را هم از مغزتان بیرون بیندازید. مهم‌تر از همه بین همکارهایتان راحت خواهید بود و هنگام سخنرانی متوجه می‌شوید مخاطبین واقعا به حرفتان گوش می‌دهند.

فهرست

  • چرا فکر کردن به یک اتفاق بد در گذشته می‌تواند اعتماد به نفسمان را افزایش دهد؟
  • چرا ویولونیست‌های بزرگ، شطرنج‌بازان حرفه‌ای و و رزشکاران مشهور برنامه‌ریزی‌هایی شبیه بهم دارند؟
  • چرا علاقه‌تان به ورزش ممکن است در زمینه‌ای کاملا متفاوت یک فرصت کاری برایتان ایجاد کند؟
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان