دانلود کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم اثر ندا پوریان

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم

معرفی کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم

کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم

چرا بعضی از مدیران موفقند و برخی شکست می خورند؟ حقیقت این است که هیچ ترکیب جادویی از ویژگی ها و خصوصیات وجود ندارد که به موفقیت یک رهبر موفق ختم شود. این خصوصیات مختلف در شرایط مختلف است اهمیت پیدا می کنند. این کتاب کمک می‌کند در جایگاه مدیریت موفق باشید.

شنیدن کتاب چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که به تازگی شغل مدیریتی گرفته‌اند از این کتاب بهره خواهند برد.

بخشی از کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم

این مقاله در مورد سبک های مدیریتی است. سبک های مدیریتی که از این نظریه های اصلی ناشی می شوند را جستجو کنید. از جمله این سبک ها می توان به سبک “رهبری تحول گرا” اشاره کرد که اغلب مؤثرترین رویکرد برای استفاده در موقعیت های کسب و کار به شمار می رود.

رهبری تحول گرا transformational leadership نوعی از رهبری است که در آن فرد تنها مشغول نشان دادن راه درست و غلط به اعضای تیم نیست. در عوض آن‌ها با اعضای تیمشان برای رسیدن به اهداف مختلف همکاری می‌کنند تا فرصت‌های بالقوه و مشکلات خود را شناسایی کنند و استراتژی‌های خود را با آن‌ها توسعه دهند.

رهبری تحول گرا را می‌توان در یک جمله این گونه توصیف کرد:

آن مردان و زنانی که جهان را تغییر می‌دهند”

آن‌ها با داشتن یک توانایی فوق العاده برای یافتن اجزای قدیمی و ناکارآمد در سیستم‌های ایجاد شده و استفاده از یک تیم و بازخورد مداوم برای تغییر سیستم ها و همچنین از بین بردن حفره‌های مالی یا ایجاد مدل‌های کاملا جدید، به هدفشان می‌رسند و رویایشان را تحقق می‌بخشند.

ویژگی‌های زیر در رهبرانی که دنیا را تغییر می‌دهند، مشترک است:

آن‌ها قادر به ایجاد چشم اندازی عالی برای آینده هستند: آن‌ها متوجه نیاز‌ها می‌شوند و می‌توانند یک پاسخ درست را پیش بینی کنند، یا تیم خود را تشکیل داده تا بتوانند راه حل‌های احتمالی را مورد بارش فکری قرار دهند. چشم انداز آن‌ها تبدیل به ماموریت آن‌ها می‌شود.

آن‌ها با کارکنان خود همدلی می‌کنند: آن‌ها شانه به شانه در کنار اعضای تیم خود در پروژه‌ها هستند. اگرچه رهبر تیم هستند، اما می‌توانند از طریق ارتباط نزدیک با تیم خود تاثیر مثبت داشته باشند. آن‌ها با اعضای تیم خود و نگرانی هایشان، هم نوا هستند.

آن‌ها همیشه الهام بخش اعضای تیمشان هستند: این رهبران می‌دانند که مسئولیت یک تیم را بر عهده دارند. الهام دادن، بخشی از کار رهبری تحول گرا است؛ به همین خاطر همه را سرگرم فعالیتشان و تیم را به سمت خط پایان هدایت می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان