دانلود کتاب صوتی بسته شده با صدای الهام ایران‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بسته شده اثر کالین  هوور

دانلود و خرید کتاب صوتی بسته شده

نویسنده:کالین هوور
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بسته شده

 کتاب صوتی بسته شده نوشته کالین هوور است که با ترجمه فرشته افسری است و با صدای الهام‌ ایران‌نیا منتشر شده است. کتاب بسته شده داستانی عاشقانه لطیفی دارد . با این کتاب می‌شود هم خندید و هم اشک ریخت، هم عاشق شد.

درباره کتاب بسته شده

در نوامبر ۲۰۱۲ هوور شروع به نگارش اولین رمان خود، بسته شده کرد؛ بدون اینکه قصد چاپ آن را داشته باشد. او از یک ترانه از گروه برادران اوت الهام گرفت. به همین دلیل ترانه آن‌ها را در داستانش گنجانید. بعد از چندماه، رمان او بررسی شد و ماریس بلک، یک وبلاگ نویس بزرگ، به او ۵ ستاره اعطا کرد. بعد از آن، فروش به سرعت افزایش یافت و بسته شده و دنباله آن، نقطه عقب‌نشینی، هردو در لیست بهترین فروش نیویورک تایمز آورده شدند. کتاب بسته شده در ۵ اوت ۲۰۱۲ رتبه ۸ داستان‌های الکترونیکی را کسب کرد. این کتاب نامزد دریافت جایزه گودریدز نیزشد. 

داستان درباره مرگ ناهنگام پدر لیکن باعث شد که لیکن ۱۸ ساله را مجبور کند تا برای برادر ۹ ساله و مادرش سنگ صبور باشد. ظاهراً به نظر می‌رسید که از این اتفاق، لیکن محکم و انعطاف پذیر شده است، اما درون او ، از یاس و ناامیدی پر شده بود. برادر او با مرگ پدر کنار می‌آید اما برای لینکن راحت نیست.

در این زمان ویل کوپر وارد زندگی او می‌شود . جوان ۲۱ ساله جذابی که در همسایگی آن‌ها زندگی می‌کند. از لحظه آشنایی آنها، ویل و لیکن وارد یک رابطه احساسی می‌شوند، و ویل امید را در دل لیکن زنده می کند. رفت و آمدهای روزانه برای آن ها درد آور می‌شود طوری که هر لحظه درگیر این موضوع می‌شوند که یک تعادلی را بین احساسات خود برقرار کنند فقط به این خاطر که بتوانند در کنار هم بمانند، و در این میان رازی وجود دارد که آن ها را از هم جدا می‌کند.

کالین هوور نویسنده این کتاب متولد سال ۱۹۷۹ در شهر تگزاس است. او نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز بابت ۷ رمان و یک داستان کوتاه بوده و او حتی برنده جایزه گودریدز هم شده است.

شنیدن کتاب بسته شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 


معرفی نویسنده
عکس کالین  هوور
کالین هوور

کالین هوور در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹ در سولفور اسپرینگز در تگزاس به دنیا آمد و در سالتیلو در تگزاس بزرگ شد. هوور مدت‌ها پیش از اینکه هویت خود را درک کند، عاشق نوشتن بود. او خود درباره‌ی کودکی‌اش این‌گونه می‌گوید: «به یاد دارم که در کودکی احساس می‌کردم که داستان‌هایی برای گفتن دارم.»

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

قابل توجه دوستان این کتاب صوتی همان کتاب اسیر سرنوشت کالین هووره و چند سال پیش که مطالعه اش کردم واسم جذابیتی نداشت و یک داستان تینیجری ضعیف بود برعکس تمام تعریف هایی که تو توضیحات کتاب گفته شده بود🥲💔

✨Dreamer Witch✨
۱۴۰۲/۰۳/۰۸

عاشقانه‌ی ساده، دلنشین و آرومیه. پیچیدگی و جذابیت کارهای دیگه‌ی نویسنده رو نداره، اما من دوستش داشتم.

کورالین
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم واقعیتش خیلی جذبم نکرد روند کتاب خیلی سریع بود و ویل خیلی زود عاشق لیکن شد درکل کتاب جالبی نبود زیاد

کاربر ۴۴۶۵۰۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۱۱

بسیار عاااالی بود

مهتا
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

این کتاب رو دوست‌داشتم در عین حالی که رمان ساده ای است، خوب بیان میکنه که چطور میشه از میان همه مشکلات امید را پیدا کرد.

گیتالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کتاب بسیار سطحی و حتی به‌درد نوجوانان هم نمی‌خورد. نویسنده درباره‌ی شعر حرف می‌زند اما اصلا نمی‌داند شعر چیست. لحن گوینده بسیار بد و غلط است.

لیلا سالاری
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

عالی بود 👏🏻🔥😍

Javad_Jaan
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

خوب بود و به راستی که هیچ چیزی مس عشق ارزش قسمت کردن نداره 🥰 لذت بردم مجری خیلی خوب بود همیشه سلامت باشند

Sanaz Fanaei
۱۴۰۲/۰۳/۲۴

داستان عاشقانه غیرواقعی و خسته کننده. در چه دبیرستانی درس غیرتخصصی هر روز هفته تکرار می‌شود؟!

وحیده
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

پایان بندی دیگه تی رو انتظار داشتم

زمان

۹ ساعت

حجم

۶۳۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت

حجم

۶۳۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان