دانلود کتاب صوتی والدین با صدای ندا عسگری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی والدین اثر کلی چری

دانلود و خرید کتاب صوتی والدین

معرفی کتاب صوتی والدین

کتاب صوتی والدین داستانی از کلی چری با ترجمه سحر مرعشی و صدای ندا عسگری این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می‌گیرد.

داستان برق‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن کتاب صوتی والدین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن داستان کوتاه لذت می‌برید، کتاب صوتی والدین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کلی چری 

کلی چری ۲۱ دسامبر ۱۹۴۰ در لوئیزیانا ایالات متحده به دنیا آمد. او داستان نویس، شاعر، مقاله نویس است که در دانشگاه‌های ویرجینیا، دانشگاه کارولینای شمالی در گرینزبورو و دانشگاه مری واشنگتن تحصیل کرده است.

کلی چری در سال ۲۰۱۰ توسط فرماندار باب مک دانل به عنوان شاعر این ایالت انتخاب شد. او همچنین در سال ۲۰۱۲ جایزه شاعر سابق ویرجینیا را از آن خود کرد. 

بخشی از کتاب صوتی والدین 

کودمان‌مان را با خود آورده‌ایم، کودکان چشم‌آبی و کودکان چشم‌قهوه‌ای‌مان را. آمده‌ایم تا رژه و گروه موسیقی‌اش را تماشا کنیم. دخترهای جوانی را که رقص‌کنان می‌گذرند؛ چوبدستی‌هاشان در هوا تکان می‌خورد و چون ردی از صاعقه در آسمان برق می‌زند. اوه! کودکانتان را سفت بچسبید که عروسک‌های بادی در راه‌اند! میکی داک را ببین! دانلد ماوس را نگاه کن‌!

نظرات کاربران

کاربر بهناز
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

مشخص نیست چیه ۳ دقیقه به هزینه اش نمی ارزد

زمان

۳ دقیقه

حجم

۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ دقیقه

حجم

۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان