دانلود کتاب صوتی آخرین طوطی با صدای هاجر رهگذر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخرین طوطی اثر کِین مک‌کورکل

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین طوطی

معرفی کتاب صوتی آخرین طوطی

آخرین طوطی داستانی از کین مک کورکل، نویسنده معاصر امریکایی است که با ترجمه سحر مرعشی و صدای هاجر رهگذر می‌شنوید. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن داستان آخرین طوطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به داستان های کوتاه مخاطبان این داستان‌اند.

بخشی از کتاب آخرین طوطی

فکر می‌کنم که آخرین طوطی پیرهورا آماده است تا چیزی را اعلام کند. دوربین آن‌قدر به او نزدیک می‌شود که صورتش تمام صفحه‌ی تلویزیون را پر می‌کند و چشمان سیاهش، اول یکی‌شان و بعد آن‌ یکی، مرا پشت میز صبحانه‌ام میخکوب می‌کنند. سبز و صورتی است و زیر چشم‌هاش سایه‌ای آبی دارد، درست مثل تمام مهمانان برنامه‌ی «تودِی»؛ چون آنجا در استودیوی نیویورک هنوز آفتاب کامل درنیامده. طوطی انگشت بیولوژیست برزیلی را با پاهای زرد لاغر اما محکمش گرفته است. همان‌طور که دارم روی کورن‌فلکسم شیر می‌ریزم، نوشته‌هایی پایین تصویر طوطی روی صفحه‌ی تلویزیون ظاهر می‌شود، طوطی برزیلی، آخرین بازمانده از گونه‌ی خود. می‌گویند که خودش را تسلیم کرده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ دقیقه

حجم

۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
۶,۳۰۰
۳۰%
تومان