دانلود کتاب صوتی بهترین خودمان باشیم با صدای سحر کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین خودمان باشیم اثر سحر کریمی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین خودمان باشیم

نویسنده:سلا متپاد
گوینده:سحر کریمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهترین خودمان باشیم

کتاب صوتی بهترین خودمان باشیم را گروه سلامتپاد منتشر کرده‌اند، این کتاب را با صدای رضا عمرانی می‌شنوید. «سلامتپاد» قصد دارد با ایجاد یک مسیر دوطرفه میان سلامت ذهن و جسم، کمک کند که همهٔ زنان در کنار یکدیگر، به افرادی شاد، قوی و الهام‌بخش بدل شوند؛ خوشحالی را تجربه کنند، قوی و مستقل رو به جلو حرکت کنند و هیچ‌چیز جلودار رشد آن‌ها نباشد.

درباره کتاب بهترین خودمان باشیم

تیم «لیدی‌پاد» با پیشینه‌ای درخشان و سال‌ها تجربه در کنار کارشناسان و مربیان مجرب در زمینهٔ ورزش و تغذیه، در ادامهٔ فعالیت حرفه‌ای خود، با هدف تلاش برای ایجاد سبک زندگی سالم و شادتر برای زنان، مجموعهٔ سلامتپاد را راه‌اندازی کرد.

سلامتپاد با شعار سالم زیستن در تمام مراحل زندگی و با آرزوی داشتن سهمی کوچک در سلامتی و شادی بانوان سرزمینش، فعالیت خود را آغاز کرده است و این مسیر را با همراهی مخاطبان خود، پرقدرت ادامه می‌دهد. 

هر انسانی، همواره نیازمند ایجاد تغییراتی اندک در شیوهٔ زندگی خود است؛ و تلاش برای دستیابی به این تغییرها، موفقیت نامیده می‌شود.

این تغییر در شیوهٔ زندگی و کسب موفقیت، موضوع بسیار مهم زندگی زنان ایرانی است. تحمل دردها و رنج‌ها، مقاومت در برابر تغییر و رهایی از فشار، افسردگی، آسیب به خود و خودسرزنش‌گری، از جمله مواردی است که آرامش، پیشرفت و زیبایی‌های زندگی هزاران زن را ربوده است.

زنان سرزمینمان باید به این باور برسند که با تقویت قدرت ذهن، آینده‌شان را در دست بگیرند؛ و شادمان و پرغرور، قله‌های آرزوهایشان را یکی پس از دیگری، فتح کنند. این کتاب، مجموعه‌ای است از تجربه‌های کسانی که قدرتمندانه تغییر مسیر دادند و خود، سرنوشت زندگی‌شان را رقم زدند.

در واقع این مجموعه، با دو هدف مهم به نگارش درآمده است: نخست با هدف قدرتمند کردن زنان در جهت تقویت قدرت ذهنی‌شان، که بتوانند بهترین و قوی‌ترین خودشان باشند؛ و دوم، تشویق زنان برای ایجاد موجی تأثیرگذار برای الهام بخشیدن به زنان دیگر.

شنیدن کتاب بهترین خودمان باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین خودمان باشیم

قدرت ذهنی، کم‌وبیش در همهٔ ما وجود دارد. برای افزایش این قدرت کافی است کمی بیش‌تر «تمرین» کنیم و وقت و انرژی بگذاریم.

وقتی از قدرت ذهن حرف می‌زنیم، منظورمان پیش از هر چیز، مهار «احساسات»‌، سروسامان‌دادن به «فکرها» و دل‌مشغولی‌ها و در پیش گرفتن «رفتاری مثبت» و مناسب در موقعیت‌های گوناگون زندگی است.

همان‌طور که میان ما آدم‌هایی هستند که بدنشان مستعد است تا سریع‌تر و راحت‌تر از دیگران قدرت فیزیکی خود را بهبود بخشند، آدم‌هایی هم هستند که زودتر از دیگران می‌توانند قدرت ذهنشان را افزایش دهند. عوامل متعددی برای پیشرفت قدرت ذهن وجود دارد:

- ژنتیک: ژن‌ها نقش مهمی در این امر دارند تا بیش‌تر یا کمتر در معرض مشکلات سلامت روان، مانند اختلالات خلقی و بالا و پایین شدن مود قرار بگیریم.

- شخصیت: شخصیت باعث می‌شود تا بعضی افراد به صورت خودکار رفتاری واقع بینانه و مثبت در زندگی داشته باشند.

- تجربه: تجربه‌های شخصی زندگی، تأثیر زیادی بر طرز تفکر ما نسبت به خودمان، دیگران و دنیا دارند.

مطمئناً ما نمی‌توانیم برخی از عوامل را تغییر دهیم. مثلاً خاطره‌ای تلخ در دوران کودکی را نمی‌توان تغییر داد یا اگر به صورت ژنتیکی به ADHD (بیش فعالی) مبتلا باشیم، نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم و این مسئله به این معنا نیست که نمی‌توانیم قدرت ذهنمان را افزایش دهیم. خبر خوب این است که در مسیر پیش رو هرکسی می‌تواند با صرف زمان و انرژی روی توانایی‌های شخصی، قدرت ذهن خود را افزایش دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان