دانلود کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

معرفی کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان نوشته دیل کارنگی است که با ترجمه زهرا احمدی و صدای ندا پوریان منتشر شده است. این کتاب روش ایجاد ارتباط درست با دیگران را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

کنار آمدن با مردم احتمالاً بزرگترین مشکلی است که آدم با آن رور روست، خصوصا اگر آدم به تجارت مشغول باشد. بله، و این مسأله برای هر کس، اعم از خانه‌دار، مهندس و یا آرشیتکت نیز صادق است. 

قوانینی که در این کتاب ارائه می‌شوند، صرفا فرضیه و حدس نیستند. آنها معجزه می‌کنند. شاید حیرت کنید، ولی نویسنده به چشم خود شاهد بوده‌ است که کاربرد این اصول، زندگی خیلی‌ها را زیر و رو کرده. به عنوان مثال، مردی که ۳۱۴ نفر را در استخدام داشت، در یکی از این کلاس‌ها شرکت کرد. در سال‌های متمادی، او بدون هیچگونه رحم و روی خوش، کارمندان زیر دستش را اداره کرده بود. مهربانی و کلمات تشویق‌آمیز و تشکرآمیز با لب‌های او بیگانه بودند. این کارفرما پس از مطالعه اصول ارائه شده در این کتاب، به سرعت فلسفه زندگی خود را تغییر داد. 

سازمان او اکنون از نوعی وفاداری، شوق و روح همکاری بهره‌مند است. سیصد و چهارده کارمند دشمن سابق تبدیل به ۳۱۴ دوست شده‌اند. 

تعداد بیشماری از فروشندگان با استفاده از این اصول توانسته‌اند افزایش‌های چشمگیری در میزان فروش کالا به دست آورند. بسیاری از آنها مشتریان جدیدی به دست آورده‌اند ــ مشتریانی که قبلاً با بی‌توجهی و رفتار غلط نادیده گرفته شده بودند. مدیران فراوانی که این دوره را گذرانده‌اند مسؤولیت‌ها و اختیارات جدیدی همراه با حقوق بالاتری دریافت کرده‌اند.

دیل کارنگی درباره روش جمع‌آوری اطلاعات این کتاب می‌گوید: در تهیه این کتاب، همه چیزهایی را که در رابطه با این مقوله پیدا کرده‌ام، از روزنامه گرفته تا مقالات مجلات، پرونده دادگاه‌های خانواده، نوشته‌های فلاسفه قدیم و روان‌شناسان جدید را خوانده‌ام. علاوه بر آن، یک محقق حرفه‌ای استخدام کردم و در طول یک‌سال و نیم، با زیر و رو کردن کتابخانه‌های مختلف، آنچه را که فکر می‌کردم از نظرم دور مانده است جمع‌آوری کردم. پرونده‌های مختلف روانکاوی را مطالعه کرده و از صدها مقاله مختلف در مجلات و بی‌شمار شرح حال شخصیت‌های مهم یادداشت برداشتم و تلاشم این بود که دریابم رهبران بزرگ در دوره‌های مختلف چگونه با مردم برخورد داشته‌اند. بیوگرافی آنها را خواندم. شرح زندگی تقریبا تمام رهبران بزرگ، از ژولیوس سزار تا توماس ادیسون، را مطالعه کردم. یادم می‌آید که بیش از صد بیوگرافی از تئودور روزولت خواندم. سعی ما بر این بود که برای کشف کوچک‌ترین نکته‌ای که احتمالاً کسی در طول دوران‌ها برای جذب دوست و نفوذ بر دیگران استفاده کرده است، از بذل هیچ‌گونه تلاش و مال دریغ نکنم.

ابتدا هر فصل را یک دور به سرعت مرور کنید تا یک برداشت کلی نسبت به آن به دست آورید. شاید وسوسه شوید که فورا به شنیدن فصل بعد بپردازید. ولی این کار را نکنید، مگر اینکه شنیدن این کتاب را صرفا برای سرگرمی انتخاب کرده‌اید.‌اما اگر این کتاب را برگزیده‌اید چون می‌خواهید مهارت خود در روابط انسانی را افزایش دهید، پس باید پس از مرور کلی هر فصل، برگردید و آن را به طور کامل و دقیق دوباره بشنوید. این شیوه مطالعه، در درازمدت، از نظر کسب نتیجه و صرفه‌جویی در وقت به سود شما خواهد بود. 

شنیدن کتاب راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در کسب و کار و زندگی شخصی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان