دانلود کتاب صوتی آخرین دختر با صدای عارفه لک + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخرین دختر اثر نادیا مراد

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین دختر

نویسنده:نادیا مراد
گوینده:عارفه لک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آخرین دختر

کتاب صوتی آخرین دختر اثری از نادیا مراد است؛ دختر ایزدی که در چنگ داعش گرفتار شد و بعد از فرار از دست آن‌ها، جایزه صلح نوبل را به دست آورد. او در این داستان، زندگی خود را روایت می‌کند. زندگی که رنج‌های عمیق دارد و همچنین امید به آینده را به مخاطبانش هدیه می‌کند. 

این کتاب صوتی را با ترجمه محبوبه حسین زاده و صدای عارفه لک بشنوید و از زندگی و اقدامات شجاعانه نادیا باخبر شوید. 

درباره کتاب صوتی آخرین دختر

نادیا مراد، که امروزه به عنوان یکی از فعالان حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل شناخته می‌شود در یکی از روستاهای شمال عراق و نزدیک به سوریه متولد شد. او که از اقلیت ایزدی بود، زندگی خوبی داشت. آرزویش این بود که به عنوان معلم تاریخ به بچه‌ها درس بدهد و یا آرایشگاه باز کند. اما در ماه آگوست سال ۲۰۱۴ شبه نظامیان داعش به روستای محل زندگی او حمله کردند. مردم روستا را قتل عام کردند و مادر و برادران نادیا را نیز کشتند. آن‌ها به هیچکس رحم نمی‌کردند. مردانی را که زیر بار زور نمی‌رفتند و یا زنان مسنی که نمی‌توانستند برده‌های جنسی آنان باشند، به دست داعش کشته می‌شدند و دخترانی مانند نادیا در بازار برده فروشان، فروخته شدند. 

او در چنگال چندین نفر از شبه نظامیان اسیر شده بود. بارها مورد تجاوز قرار گرفت و شکنجه‌های بسیاری را تحمل کرد. اما در نهایت موفق شد تا از آنجا بگریزد. او در خانه یک خانواده اهل تسنن پناه گرفت و بعدا توانست به اروپا برود. او بعد از اینکه به آلمان رفت و مورد معالجه قرار گرفت، تصمیم گرفت تا توجه دنیا را به این جنایت که در حال وقوع بود، جلب کند. او مصاحبه‌های زیادی انجام داد. با رئیس جمهوران کشورهای زیادی دیدار کرد و با شورای امنیت سازمان ملل نیز ملاقاتی داشت. همه این کارها و فعالیت‌های او به این دلیل بود که بتواند مردم را از آنچه در دنیا رخ می‌دهد، باخبر کند و به نوعی مانع از ادامه فعالیت داعش شود.

نادیا مراد موفق شد تا جایزه صلح نوبل را به دست بیاورد، جایزه حقوق بشر واسلاو هاول و جایزه ساخاروف را از آن خود کند و در حال حاضر به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل در راستای ارج‌نهادن به بازماندگان قاچاق انسان فعالیت می‌کند. علاوه بر این، طرح ابتکاری نادیا را بنیان نهاده است که طرحی برای کمک به بازماندگان نسل کشی و قاچاق انسان است. 

او در کتاب صوتی آخرین دختر، زندگی خود را روایت می‌کند. از همان روزهایی که زندگی ساده‌ای داشته و با آرزوهایش سر می‌کرده تا زمانی که داعش به محل زندگی آن‌ها حمله می‌کند. او تجربیات دردناکش را بیان می‌کند و از فعالیت‌هایی نام می‌برد که انجام داده است تا بتواند خلافت اسلامی (داعش) را به‌اتهام نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت به پای میز محاکمه دادگاه جنایی بین‌المللی بکشاند.

کتاب صوتی آخرین دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

آخرین دختر، اثری الهام‌بخش و تاثیرگذار است. اگر دوست دارید با زندگی این چهره مشهور بین‌المللی آشنا شوید، از تجربیاتش آگاه شوید و در جریان برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌هایش قرار بگیرید، این کتاب مناسب شما است. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۴۰۶۴۱
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

اتفاقات بسیار ناراحت کننده است. گوینده عالی. متن روان و عالی.

فرشته
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

داستانش جوری بود که مدام ترغیب میشدم به شنیدنش. روان و ساده بود. انگار یکی برات خاطره ی غم انگیز تعریف میکنه. دوس داشتم

صبا
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

کتاب جالبی بود با بعضی صحنه هاش اشک ریختم ارزش خوندنشو داشت

کاربر 5830897
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

کتاب بسیار زیبا که گاهی اشک شما رو درمیاره میخواین که راجب خاور میانه باشه و راجب اسلام افراطی این کتاب مخصوص شماست

زمان

۱۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۷۹۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۷۹۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان