دانلود کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم

چگونه در شب رانندگی کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی نویسندگان سایت و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه در شب رانندگی کنیم

رانندگی در شب چگونه باید باشد؟ چطور باید در شب راهمان را در جاده پیدا کنیم و با احساس امنیت برانیم. رانندگی در شب چه خطراتی برای ما دارد و با دانستن چه نکته‌هایی می توانیم این خطرها را به کمتر از نصف کاهش دهیم. در این مقاله شما با راه‌های گوناگون چگونگی رانندگی در شب و نکته‌های مهم آن آشنا می‌شوید.

شنیدن کتاب چگونه در شب رانندگی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر از آن دسته افرادی هستید که ناگزیر به سفر کردن با ماشین آن هم در شب هستند، به شما توصیه می‌کنیم این کتاب را گوش کنید.

بخشی از کتاب چگونه در شب رانندگی کنیم

مراقب حیوانات باشید

تحرک و رفت و آمد حیوانات در شب چند برابر می شود و علاوه بر تمام تابلو ها، موانع ، پیچ های جاده و خودرو های دیگر میبایست حواستان به حرکت و رفت و آمد این حیوانات هم باشد، چرا که به راحتی می توانند باعث بروز و ایجاد سانحه شوند. معمولا بهترین روش تشخیص این حیوانات، انعکاس نور چراغ های خودرو از چشمان این حیوانات است که از فواصل دور می توانید آن ها را تشخیص داده و از بروز حادثه جلو گیری کنید.

چنانچه شما با حیوانات بزرگ مواجه شدید مطمئنا ادامه رانندگی می تواند یک خطر بزرگ به حساب بیاید. در کمترین زمان سعی در توقف خودرو داشته باشید البته به صورت ایمن. دقت کنید که این حیوانات با مشاهده چراغ ها به سرعت جذب آن ها می شوند و ممکن است حتی به سمت شما هم حرکت کنند و البته شاید برخی فرار کنند. چنانچه حیوان کوچک است ناچارا جان خود و سرنشینان را به جان این حیوانات ترجیح داده و مسیر را ادامه دهید و از هر گونه تغییر مسیر یکباره خودداری کنید. به هر حال با توجه به جثه حیوانات هر چه سریع تر تصمیم بگیرید.

به نور های خارجی خیره نشوید

نورهای روشنایی های جاده و یا هر نور در حاشیه جاده و یا در دور دست ها به راحتی می تواند توجه را جلب و البته شما نا خواسته به آن خیره شوید. اگر راننده شب باشید با این صحنه زیاد رو به رو شده اید. خیره شدن به این نور ها به راحتی بر تمرکز شما اختلال ایجاد می کنند، باید بدانید که در درون خودرو چشمان شما به نور های نه چندان درخشان داشبورد و همچنین جاده تاریک خو پیدا کرده است بنابراین به راحتی حواس و چشمانتان جذب این نور های قوی خودرو های پر نور دیگر و … خواهد شد.

بهتر است تا قبل از در گیر شدن با این نور ها تمرین کنید تا از مشاهده و خیره شدن به نور های خارجی جلوگیری کنید. چنانچه این نور از جانب خودروی پشت سری بود و در آینه چشمان شما را اذیت می کرد با بالابردن تمرکز نسبت به شرایط آینه را از مسیر نو بر گردانید و یا حتی با انعکاس نور (با تمرکز بالا به رانندگی) و جا به جایی مکرر آینه راننده عقبی را متوجه این مشکل کنید.

نکته مهم: چنانچه خودروی رو به رویی با نور بالا به سمت شما حر کت می کند در ابتدا از خیره شدن به آن خود داری کنید، چرا که بسته به نوع چراغ ها و نور ساطع شده از ان ها، حتی شما را می تواند برای چند ثانیه نابینا کند، حال سعی کنید که کم کم چشمان خود را به سمت چپ لاین خود معطوف کنید و ضمن زیر نظر داشتن حاشیه ی خط کشی جاده ( چه در کنار و چه در وسط) به نوعی خودروی دیگر را زیر نظر داشته باشید، با این کار خودروی خود را در لاین حفظ کرده و از نور خودروی رو به رو هم در امان هستید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان