دانلود کتاب صوتی چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم با صدای محسن پاک‌پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم

چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان سایت و صدای محسن پاک‌پناه می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم

آیا کار زیاد و مشغله ذهنی باعث شده است به زندگی شخصی‌تان نرسید؟ آیا خانواده از شما شاکی شده‌اند و حتی یک ساعت وقت هم برای آنها ندارید؟ کار کردن بدون تفریح و استراحت انسان را دلزده می‌کند و بهترین کار ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی است. در این مقاله ۱۲ راهکار برای ایجاد این تعادل به شما معرفی شده‌اند.

شنیدن کتاب چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید تعادل بیشتری میان کارها و زندگی شخصی‌تان ایجاد کنید، این اثر را بشنوید.

بخشی از کتاب چگونه بین کار و زندگی شخصی‌مان تعادل برقرار کنیم

معنی «تعادل» را درک کنید

صاف بایستید و پاهایتان را به عرض شانه بازکنید. حالا کمی به‌طرف راست بدنتان خم شوید. هنوز ایستاده‌اید؟ فکر می‌کنم این‌طور باشد! درست است که تعادلتان را از دست نداده‌اید، اما وزنی که روی پای راستتان است به‌طور کاملاً محسوسی بیشتر است. این مثال به شما نشان می‌دهد که «متعادل بودن» همیشه به معنی «برابر بودن» نیست. گاهی اوقات بر اساس چیزی که در لحظه در جریان است کار یا زندگی شخصی‌تان وزنش از دیگری بیشتر می‌شود و خب… اوضاع روبراه است.

ترس را رها کنید

برای برقرار کردن تعادل بین کار و زندگی اول باید از بند این ترس رها شوید که اگر کار نکنید شرکتتان شکست می‌خورد. وقتی کارهای یک روز را انجام داده‌اید دیگر کافی است، رهایش کنید، استراحت کنید و فردا بازهم به تلاشتان ادامه دهید. زمین به آسمان نمی‌رسد اگر چند مورد از فهرست کارهایی که باید انجام می‌دادید تیک نخورد.

برای فعالیت‌های شخصی مهم خود برنامه‌ریزی کنید

ورزش کردن و داشتن یک قرار ملاقات عاشقانه یا حتی صرف یک قهوه با دوستان از مهم‌ترین اتفاقاتی است که می‌تواند در زندگی پیش روی شما باشد. بله درست است. به‌طورکلی هدف از کار کردن و داشتن یک درامد ایجاد بستری مناسب برای زندگی کردن است. به یاد داشته باشید که فعالیت‌های این‌چنینی تأثیر بسیار زیادی بر روی رضایت از زندگی و حتی رضایت شغلی شما داشته باشد. شاید برنامه‌ریزی کردن کارهای شخصی زیر فشار کاری زیاد به نظر احمقانه و دشوار باشد اما اگر تأثیر آن را در ایجاد توازن در زندگی بدانید قطعاً به برنامه‌ریزی دقیق‌تر خواهید پرداخت.

مرزهایی را مشخص کنید

اگر مشتریانتان یا همکارانتان فکر می‌کنند که می‌توانند ساعت یازده شب با شما تماس بگیرند، یا از شما چیزی بخواهند، آزادند که چنین تفکری داشته باشند. این شما هستید که مرزهایی را برای در دسترس بودن و در دسترس نبودنتان مشخص می‌کنید. انجام این کار درعین‌حال که به دیگران کمک می‌کند از ملاقات غیرمنتظره بپرهیزند، به شما هم کمک می‌کند تا در ساعات غیر کاری استراحت کنید و از فرسودگی شغلی جلوگیری کنید.

اگر قبلاً سیاست کاری‌تان این بوده که تمام ساعت روز پذیرای دیگران باشید، تغییر رویه‌تان به دسترسی محدود برای کسانی که عادت داشته‌اند دائماً به شما دسترسی داشته باشند ناامیدکننده خواهد بود. تغییرات برنامه‌تان را به آن‌ها اعلام کنید و تصریح کنید که محدود کردن قابلیت دسترسی توانایی‌تان برای رفع مؤثرتر نیازهای آنها طی ساعات کاری را افزایش خواهد داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد