دانلود کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون اثر عباس نادری

دانلود و خرید کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون

نویسنده:عباس نادری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون

کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون نوشته عباس نادری، یادداشت‌ها و برداشت‌های سفر مصر است. سفر نه روزه نویسنده به مصر در بهار سال ۱۳۸۵ خورشیدی انجام شد و این کتاب نتیجه آن سفر و نوعی نگاه به تاریخ مصر و اکنون آن است

 این کتاب را می‌توانید با صدای گرم امیر محمد صمصامی، دوبلور و گوینده توانای کشور، بشنوید. 

درباره کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون

عکس یادگاری با فرعون، نامی است که عباس نادری برای سفرنامه مصرش انتخاب کرده است. سرزمین پر رمز و رازی که شب‌های زنده و بیدار دارد. با اهرامی که آرزوی دیدنش در سر تمام مردم هست و مومیایی‌ها و تاریخچه‌ای پر از فراز و نشیب. آن مصری که در فیلم‌ها و از طریق تلویزیون می‌بینیم، با مصر حال حاضر از زمین تا آسمان متفاوت است. اما علاوه بر این‌ها مصر دلیل دیگری هم برای اینکه کانون توجه باشد دارد و آن، علاوه بر تمدن و فرهنگ غنی  تاریخ پر رمز و رازش، قرار گرفتنش در خاور میانه و همچنین اشتراکات دینی و اسلامی‌اش با ایران است. 

اما آنچه که این کتاب را جذاب‌تر و غنی‌تر می‌کند، نگاه و نگرش نویسنده به مصر است. او در این کتاب تنها به شرح مشاهداتش نپرداخته است. بلکه تلاش کرده تا با ارائه اطلاعاتی دقیق از جغرافیا، تاریخ و ارجاع به سایر منابع مکتوب و گاهی غیرمکتوب، مخاطبان را مصر زمان حال و مصر گذشته آشنا کند. در حقیقت می‌توان این کتاب را مانند پلی دید که دو مصر را در دو دوره تاریخی به یکدیگر متصل می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی عکس یادگاری با فرعون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

عکس یادگاری با فرعون کتابی جذاب برای تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های سفرنامه است. 

درباره عباس نادری 

عباس نادری نویسنده، شاعر و پژوهشگر در سال ۱۳۵۲ در سیرجان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته روابط بین‌الملل است. از فعالیت‌های عباس نادری در چند دهه گذشته می‌توان به روزنامه‌نگاری، نویسندگی، سردبیری برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی اشاره کرد. عباس نادری شاعر است و مجموعه شعرهای «دلتنگی‌های بی‌فرصت»، «دوست‌داشتنت»، «مقصد با تو رفته است» از جمله آثار او در این حوزه است.

عباس نادری همچنین سفرنامه‌ای هم از سفرش به مصر در کتاب «عکس یادگاری با فرعون» منتشر کرده است.

درباره امیر محمد صمصامی 

امیر محمد صمصامی ۱۸ آذر ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. او را به نام امیر صمصامی هم می‌شناسند. او در مرکز آموزش هنر در وزارت ارشاد (فرهنگسرای نیاوران) تئاتر، بازیگری و کارگردانی را فراگرفت و  از ۲۳ سالگی به‌طور حرفه‌ای کار در زمینه دوبله را شروع کرد. همکاری‌اش با رادیو از سال ۱۳۶۷ با اجرای نمایش رادیویی و داستان شب آغاز شد. او همچنین در تلویزیون هم اجرا داشته است: برنامه «جلوه‌هایی از کامپیوتر» و برنامه ویژه ماه رمضان ۱۳۷۸ با کنعان کیانی، منوچهر والی‌زاده، محمد عمرانی و فریبا متخصص از جمله فعالیت‌های اوست.

امیر محمد صمصامی در زمینه تولید کتاب صوتی نیز فعالیت دارد و کتاب‌های زیادی با صدای او در طاقچه منتشر شده‌اند. 

نظرات کاربران

هفتصد و چهل و نه
۱۴۰۱/۰۲/۲۷

"عکس یادگاری با فرعون" اصلا مگه میشه کسی این اسم خفن رو ببینه و دلش نخواد کتاب رو ورق بزنه؟ و چه خوب که دیدم و چه خوبتر که شروع کردم و شنیدمش بسیار زیبا بود اگرچه گاهی سفرنامه تبدیل میشه به نقل اطلاعات

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان