دانلود کتاب صوتی قدرت تمرکز با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت تمرکز اثر عباس چینی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت تمرکز

معرفی کتاب صوتی قدرت تمرکز

کتاب صوتی قدرت تمرکز نوشته جک کنفیلد و لس هیویت و مارک ویکتور هانسن است. که با ترجمه عباس چینی و مرجان اندرودی منتشر شده است. این کتاب درباره دستیابی قطعی به توفیق‌های شخصی و شغلی نوشته شده است. 

درباره کتاب قدرت تمرکز

بزرگترین دلیل افراد در نرسیدن به آنچه می‌خواهند نداشتن تمرکز است. کسانی که برآنچه می‌خواهند تمرکز می‌کنند، به خواسته‌شان می‌رسند اما آنان که فراموش می‌کنند باید به هدف فکر کنند و برای رسیدن به آن تلاش کنند کارشان نیمه تمام می‌ماند.

شما با خواندن این کتاب با راه‌حل‌های ویژه‌ای آشنا می‌شوید که موفق‌ترینافراد جهان از آن سود می‌برند. هرآنچه را بخواهید به کمک راهکارهای این کتاب به دست خواهید آورد. این کتاب مجموعه ارزشمندی است از گام‌های عملی موثر که جیب و حساب بانکی‌تان را پر می‌کند و وقتتان را آزاد می‌کند و در راه رسیدن به موفقیت کمکتان می‌کند.

شما در این کتاب می‌آموزید چگونه:

بر توانایی‌های خود تمرکز کنید و آنچه شما را عقب نگه می‌دارد از سر راه بردارید، رفتارهای بد خود را تغییر دهید و به عاداتی تبدیل کنید که شما را از شر بدی‌ها رها می‌کند میان کار و زندگی خانوادگی تعادل ایجاد کنید آن هم بدون احساس گناه!

شنیدن کتاب قدرت تمرکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جک کانفیلد

جک کنفیلد متولد ۱۹ اوت ۱۹۴۴ است او  نویسنده آمریکایی است که با  سخنرانی‌های انگیزشی‌اش مشهور شده است. او همچنین مربی شرکتی و کارآفرین هم هست. او یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های سوپ مرغ برای روح است که بیش از ۲۵۰ عنوان و چاپ ۵۰۰ میلیون نسخه در بیش از ۴۰ زبان دنیا دارد.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

Zahra Keymasi
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

چرا متنیش نیست

آذر
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

کتابی که مسیح جوادی پیشنهاد دادن وعالیه

کاربر ۴۹۳۴۵۱۵
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

مفید بود

تام ریدل
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

آخه برای یک کتاب صوتی 12ساعته هفت دقیقه نمونه میذاریددددددددپیتیدیددبدر

زمان

۱۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۷۰۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۷۰۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان