دانلود کتاب صوتی بودا با صدای فرید حامد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بودا اثر کارن  آرمسترانگ

دانلود و خرید کتاب صوتی بودا

گوینده:فرید حامد
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بودا

کتاب صوتی بودا، نوشته کارن آرمسترانگ، پژوهشگر حوزه دین است که با ترجمه نسترن پاشایی و صدای فرید حامد می‌شنوید. این کتاب درباره یکی از بزرگ‌ترین افراد تاریخ است: کسی که هنوز بعد از گذشت دوهزار و پانصد سال، همچنین فردی تاثیرگذار در سراسر جهان است: بودا

نشریه نیویورک تایمز این کتاب را تاثیرگذار و خواندنی توصیف کرده است. 

درباره کتاب صوتی بودا

بودا یکی از شخصیت‌های بسیار مهم در تاریخ سراسر جهان است. به طوری که بعد از گذشت دوهزار و پانصد سال، هنوز هم آموزه‌های او در سراسر دنیا رواج دارد و مردم را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما بسیاری از چیزهایی که درباره این شخصیت می‌دانیم برگرفته از افسانه‌ها و داستان‌ها است. تا چه میزان خود او را می‌شناسیم؟ 

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید زندگی بودا در دنیایی که در آن زندگی می‌کرد چگونه بود؟ او در طول هشتاد سال زندگی‌اش یکی از بزرگ‌ترین ادیان جهان را ایجاد کرد ولی در دنیای آشفته‌ای که او زندگی می‌کرد چه پیش زمینه‌ای نیاز بود تا بتواند کاری مهم و تاثیرگذار انجام دهد؟ کارن آمسترانگ در کتاب بودا با در هم آمیختن تاریخ، فلسفه، اسطوره‌شناسی و زندگی‌نامه بودا، چهره جدیدی از او ترسیم می‌کند. چهره‌ای که غبار افسانه‌ها از رویش زدوده شده است. 

کارن آمسترانگ کتاب بودا را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد و در آن زندگی، زمان‌ها و مکان‌های تاثیرگذار در زندگی بودا را با توجه به اصول اصلی آموزه‌های او بررسی کرده است؛ سیذارتا گوتاما که در سراسر زندگی با تاریکی مبارزه کرد و در نهایت به بودا بدل شد. یعنی کسی که بیدار شده است. کسی که روشنی یافته است.

کتاب صوتی بودا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی بودا را به تمام علاقه‌مندان به شخصیت بودا پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید با چهره واقعی و فعالیت‌های یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های تاریخ جهان آشنا شوید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره کارن آرمسترانگ 

کارن آرمسترانگ (Karen Armstrong) ۱۴ نوامبر ۱۹۴۴ متولد شد. او نویسنده و پژوهشگر انگلیسی‌ است که تاکنون دوازده کتاب درباره دین‌شناسی تطبیقی تألیف کرده ‌است. دین شناسی تطبیقی شاخه‌ای از مطالعات دین شناسی است که به صورت سیستماتیک به مقایسه عقاید و آداب دین‌های مختلف در جهان می‌پردازد.

کارن آمسترانگ به مدت ۷ سال راهبه‌ای کاتولیک بود. درسال  ۱۹۶۹ وارد دانشگاه آکسفورد شد و به مطالعه ادبیات کلاسیک و مدرن روی آورد. آمسترانگ یکی از افرادی است که به طور جدی درباره دین شناسی پژوهش می‌کند و تا به حال چندین برنامه تلویزیونی هم درباره پولس رسول و تاریخ کلیسا تهیه کرده ‌است. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های تاریخ خدا، دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی، محمد: زندگی‌نامه پیامبر اسلام، تاریخ خداباوری، در جستجوی خدا، بنیادگرایی در آیین یهود، مسیحیت و اسلام، تاریخ اورشلیم: یک شهر، سه دین، خداشناسی از ابراهیم تا کنون و از دل تو تا دل من اشاره کرد. 

او بینش دینی مسیحی دارد و همواره خرد غربی او در آثارش وجود دارد. با اینحال در تک تک آثارش، از منظر یک پژوهشگر به ادیان نگاه کرده است.

درباره فرید حامد

فرید حامد بیش از پنج سال است که در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و با موسساتی مانند واوخوان و آوانامه همکاری دارد. بخش عمده فعالیت‌های او برای دانشجویان نابینا و کارهای افتخاری بوده است. گزیده رباعیات خیام و نسخه کامل منطق الطیر عطار هم از کارهای حرفه‌ای فرید حامد است. 

نظرات کاربران

محمود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

کتاب می‌خواهد از مسیر زندگی بودا به ما بگوید، اما مطالبی که ارائه می‌شود بیشتر بررسی تاریخی فرهنگ و عادات آیینی و مذهبی آن زمان است. کمتر به تحولات درونی بودا می‌پردازد و بیشتر در اسامی و اصطلاحات و اطلاعات

- بیشتر
کاربر ۲۷۸۹۶۶۵
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

زندگی بودا ۱نمونه تغییروتحول درونی است وبه کسانی که خواهان ۱تحول عظیم در زندگی خودهستندخواندن این کتاب را توصیه میکنم

کاربر ۲۷۱۹۵۸۶
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

خیلی نه خوب نه بد

زمان

۸ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان