دانلود کتاب صوتی ماهی برای همیشه با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماهی برای همیشه اثر استفان سی. لاندین

دانلود و خرید کتاب صوتی ماهی برای همیشه

معرفی کتاب صوتی ماهی برای همیشه

کتاب صوتی ماهی برای همیشه، اثر استفان سی لاندین، هری پل و جان کریستن‌سن نتیجه‌ اتفاق عجیبی است که درباره‌ فلسفه‌ ماهی در کتاب ماهی! شرح داده شده است. 

در آخر روز کاری، ظرف‌های غذا و کیف‌ها، اغلب چیزی غیرعادی از محل کار با خود به خانه می‌برند. فلسفه‌ ماهی! بین اَسناد تجاری، فلاسک‌های قهوه و باقی‌مانده‌های غذا جا خوش کرده بود. کتاب ماهی برای همیشه، داستانی است که وقتی ماهی! به خانه می‌رود، رخ می‌دهد.

درباره کتاب صوتی ماهی برای همیشه

سوالی پیدا کنید که کمی کشش داشته باشد و تا هرجایی که شما را می‌برد دنبالش بروید و به یاد داشته باشید که فلسفه‌ ماهی! چیزی ا‌ست که باید کشف شود تا انرژی مورد نیاز برای انجام تغییر به دست آید. بهترین رفتار برای به کارگیری در این مکالمه، امیدواری، کنجکاوی، تعجب و گشودگی‌ست.

هرجایی که فلسفه‌ ماهی! را پیدا کنید، مولفه‌های زیر را نیز پیدا خواهید کرد:

  • بازی کردن ( تفریح و حس سبکی)
  • خوشحالشان کن ( تمرکز روی درگیر کردن دیگران با روش‌های روحیه‌بخش)
  • تمرکز داشته باش ( زندگی در لحظه و توجه کامل به دیگران داشتن)
  • رفتارت را انتخاب کن ( فهمیدن این که هر رفتاری که دارید، همانی است که انتخاب می‌کنید)

شنیدن کتاب ماهی برای همیشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال بهتر شدن حالشان در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ماهی برای همیشه

وقتی ماری‌جِین رَمیرِز داشت خانه را تمیز می‌کرد، یک عکس کوچک از عکس‌های عروسی که بالای شومینهٔ طبقهٔ پایین بود را نیز گردگیری کرد. او نگاه دقیق‌تری به عکس‌ها انداخت. ترکیب ماهی‌گیران و کارکنان فِرست گارانتی بیرون کلیسا، همیشه او را می‌خنداند. او از پنجره به صبح زیبا نگاه کرد و با خود اندیشید:

«امروز از اون روزهاییه که نباید راجع بهش با کسایی که اینجا زندگی نمی‌کنن حرف زد. اگه می‌دونستن همچین روزهایی داریم، ممکن بود واسه زندگی بیان اینجا و آزادراه‌ها رو حتی از اینی که الان هست هم شلوغ‌تر کنن».

وقتی او به دفتر طبقهٔ بالا رفت، می‌توانست برج اِسپِیس نیدِل، آسمان خراش‌های مرکز شهر، بلندی‌های بالای شهر و زیبایی درخشان تنگهٔ پاگِت را ببیند. هر کدام از پنجره‌های این اتاق، ضیافتی برای چشم داشتند و روی دیوارها با جدیدترین عکس‌های خانوادگی پر شده بود. این اتاق همیشه اتاق محبوبش بود: محتویات آن، زندگی جدیدش با لُونی را به نمایش می‌گذاشت. اما امروز صبح او متوجهٔ موضوعی شد- تمام تصاویر، از دو سالِ اولِ ازدواجشان بود. پس دو سال گذشته چه؟

نظرات کاربران

Mohadese hp
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

کتاب جالبی بود👌🏻

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان