دانلود کتاب صوتی شفافیت شیطانی با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفافیت شیطانی اثر ژان بودریار

دانلود و خرید کتاب صوتی شفافیت شیطانی

نویسنده:ژان بودریار
گوینده:میلاد تمدن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شفافیت شیطانی

کتاب صوتی شفافیت شیطانی رساله‌ای درباره پدیده‌های افراطی از ژان بودیار است. او در این اثر نگاهی به زندگی انسان معاصر و ارزش‌های او در جهان کنونی انداخته است. این کتاب را با ترجمه پیروز ایزدی و صدای گرم میلاد تمدن می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی شفافیت شیطانی

ژان بودیار، جامعه‌شناس معاصر فرانسوی،‌ در کتاب صوتی شفافیت شیطانی، درباره وضعیت کنونی جهان صحبت کرده است. او این جهان را جهانی می‌بیند که دچار تغییراتی شده است. تغییرات عمیقی که دنیا را از معنا خالی کرده است. او معتقد است که تمام پدیده‌های دنیا تبدیل به یک کپی از یکدیگر شده‌اند. او شبیه‌سازی یا وانمود را مشخصه اصلی این جهان می‌داند. چیزی که ناامید کننده است این است که تمام چیزهایی که در گذشته به زندگی انسان‌ها معنا می‌بخشید یا امید می‌داد و آرمانی برای ادامه مسیر و مبارزه بود، از بین رفته‌اند یا حداقل شکل عجیبی به خود گرفته‌اند. شکلی که برای انسان‌ها تصور ناپذیر است. 

بودیار در شفافیت شیطانی نگاهی به وضعیت دنیای معاصر می‌اندازد. تمام پدیده‌ها که حالتی افراطی به خود گرفته‌اند و ارزش‌هایی که امروزه فراگیر شده‌اند. این ارزش‌ها، در حقیقت چیزی را که اصل بودند کنار زده‌اند و به شکلی عجیب، گسترش پیدا کرده‌اند. این ارزش‌ها می‌تازند و ارزش‌های حقیقی بشر را زیر سوال می‌برند، تغییر می‌دهد و در نهایت نابودشان می‌کنند. اما گویا این نابودی در همی نقطه به انتها نمی‌رسد. بودیار سپس مبحث نابودی خود را مطرح می‌کند؛ زمانی که هر فرد تحت تاثیر کنترل دیگران قرار می‌گیرد و توانایی برای لذت درک محیط پیرامونش ندارد. 

کتاب صوتی شفافیت شیطانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به مطالب فلسفی جذاب است. اگر پیش از این نیز آثار ژان بودیار را خوانده و پسندیده‌اید، از شنیدن کتاب صوتی شفافیت شیطانی لذت می‌برید.  

درباره ژان بودیار

ژان بودریار ۲۷ ژوئیه ۱۹۲۹ در فرانسه متولد شد. او جامعه‌شناس، فیلسوف و نظریه‌پرداز پسامدرنیته و پساساختارگرایی است. ژان بودریار معروفترین و جنجالی‌ترین نظریه‌پرداز پسامدرنیته است. او استدلال می‌کند که جوامع پسامدرن از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی اشباع شده و به عصر وانمایی (شبیه‌سازی) وارد شده‌اند. از میان آثار بودیار می‌توان به نظام اشیا، فوکو را فراموش کن، آینه تولید، جامعه مصرفی؛ اسطوره‌ها و ساختارها و مبادله نمادین و مرگ اشاره کرد. بودیار ۶ مارس ۲۰۰۷ چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد