دانلود کتاب صوتی توانمندی و پیروزی با اندیشه با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توانمندی و پیروزی با اندیشه اثر شهناز یزدان‌پناه

دانلود و خرید کتاب صوتی توانمندی و پیروزی با اندیشه

معرفی کتاب صوتی توانمندی و پیروزی با اندیشه

در کتاب صوتی توانمندی و پیروزی با اندیشه، که شهناز یزدان‌پناه آن را ترجمه کرده است، جملاتی کوتاه از ناپلئون هیل، مربی بزرگ و پیشگام حوزه موفقیت می‌شنوید.

 ناپلئون هیل، نویسنده آمریکایی کتاب‌های حوزه موفقیت کودکی‌اش را در خانواده‌ای ضعیف و در محله‌ای پر از خرافات گذراند و جوانی‌اش را با سخت‌کوشی و کار بی‌وقفه صرف تحصیل تجربه، مبارزه با ناملایمات زندگی و نویسندگی کرد. ناپلئون استعدادِ خوبی در نوشتن داشت و سردبیرِ روزنامه با استقبال از نوشته‌ها و مقاله‌هایش، سرپرستی مصاحبه با افراد برجسته و معروف را به او واگذار کرد. او در هنگام مصاحبه با افراد نامدار، از تجربیات آن‌ها درس می‌گرفت و آن را در زندگی خود به کار می‌برد.

در سال ۱۹۲۸، هیل کتابی با نام «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال خوبی روبرو شد. از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۰ در مجله «قوانین طلائی هیل»، سردبیر بود و در سال ۱۹۳۰ کتابی در زمینه راهیابی به موفقیت نوشت. کتاب‌های هیل هر روز بیشتر از روز قبل به فروش می‌رفت. به طوری که، کتاب علوم موفقیتش را که سال ۱۹۶۰ نوشت با بیش از ۳۰ میلیون جلد به فروش رساند.

کتاب پرفروش و کاربردی توانمندی و پیروزی با اندیشه یا بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر درخشان ناپلئون هیل است که توسط هزاران نفر از اقشار گوناگون در جوامع مختلف مورد آزمایش عملی قرار گرفته است و بزرگان زیادی در راه موفقیت خود از آن بهره گرفته‌اند.

 در این کتاب صوتی سخنان نابی از ناپلئون هیل برای کسانی نقل شده که در سر آرزوهای بزرگ دارند. ویژگی سخنان هیل کاربردی بودنشان است. گفته‌های او فقط به ما نمی‌آموزد که چه کنیم بلکه چگونگی انجام کار را هم آموزش می‌دهد چرا که حاصل مطالعه و تجزیه و تحلیل زندگی صدها زن و مرد موفق است.

شنیدن کتاب توانمندی و پیروزی با اندیشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به دنبال راه‌کارهای ساده و عملی برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی هستید، کتاب توانمندی و پیروزی با اندیشه را بشنوید.


نظرات کاربران

Nima ghasemimanesh
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

کتاب تاثیر گذار ی بود ارزش چندبار گوش دادن را داره، باتشکراز دوستانی که کتابی پرمایه در دسترس قرار دادند

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان