دانلود کتاب صوتی چگونه؛ با هرکسی، هرزمانی و هر مکانی گفتگو کنیم با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه؛ با هرکسی، هرزمانی و هر مکانی گفتگو کنیم اثر کریس وایدنر

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه؛ با هرکسی، هرزمانی و هر مکانی گفتگو کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه؛ با هرکسی، هرزمانی و هر مکانی گفتگو کنیم

کتاب صوتی چگونه با هرکسی، هرزمانی و در هر مکانی گفتگو کنیم اثری از کریس وایدنر، مربی سرشناس حوزه رشد و توسعه فردی است. کریس در این کتاب سه گام دربرقراری ارتباط آنی با افراد معرفی می‌کند.

درباره کتاب چگونه با هر کسی، هر زمانی و در هر مکانی گفتگو کنیم

همه‌ی ما ناچاریم چگونگی گفتگوکردن با دیگران را بیاموزیم، اما بیشترمردم از گفتگو به ویژه در ملاء‌عام واهمه دارند. درحقیقت، مطالعات و پژوهش‎ها حاکی از آن است که نخستین واهمه مردم صحبت در ملاءعام است. دومین واهمه، ترس از مرگ است. آیا می‎دانید این به چه معناست؟ یعنی، دفعه بعدی که به مراسم تدفین می‎روید، بیش‎تر افراد ترجیح می‎دهند توی تابوت باشند تا اینکه مدیحه بخوانند.

واقعیت این است؛ اگر بیاموزید که چگونه با مردم گفتگو کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت، با مردم حس تفاهم برقرار کنید، با مردم بیامیزید و به خود جلب‌شان کنید.

کریس وایدنر در این کتاب، رموز چگونگی گفتگو با هرکسی، هر زمانی و هرمکانی را به همگان تعلیم می‌دهد. اگر بیاموزید که چگونه این کارها را انجام دهید، کسب و کارتان پیشرفت می‌کند، شاهد خواهید بود که گروه کاریتان به اوج می‌رسد و زندگیِ کاریِ بهتر و راحت‌تری خواهید داشت. چراکه دیگر قادر هستید با مردم به تفاهم برسید، پول بیش‌تری بدست آورید و ارتباط بهتری برقرارکنید. تمامی این موارد به سادگی میسر است اگر بیاموزید که چگونه با مردم گفتگو کنید.

در این کتاب می‌آموزید که «شما نباید نقش اولِ مکالمهِ خود باشید.» وقتی مکالمه‌ای را شروع می‌کنید، بدانید که باید به آن‌ها اجازه بدهید نقش اول را داشته باشند. چرا؟ چون آدم‌ها دوست دارند یگانه ستاره گفتگو باشند. اگر می‌خواهید اعتماد، تفاهم و وفاداری دیگران را بدست بیاورید، بگذارید نقش اول را ایفا نمایند.

شنیدن کتاب چگونه با هر کسی، هر زمانی و در هر مکانی گفتگو کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره کریس وایدنر

کریس وایدنِر از سال ۱۹۸۸ به طور حرفه‌ای سخن‌رانی می‌کند و این گفتگوها را با اشخاص سیاسی تراز اول، گویندگان خبر شناخته شده در سطح ملی، نویسندگان کتاب‌های پرفروش و ورزشکاران حرفه‌ای ترتیب می‌دهد. کریس بیش از ۴۵۰ مقاله و ۸ کتاب نوشته است که یکی از آنها به نام «فرشته درون» (The Angle Inside) پرفروش‌ترین کتاب مجله نیویورک تایمز است. او بیش از ۳۰ برنامه صوتی در مورد رهبری و انگیزش تولید نموده است.

بخشی از کتاب چگونه با هر کسی، هر زمانی و در هر مکانی گفتگو کنیم

نخستین موردی که می‌خواهم شما به آن فکر کنید و من آموزش دهم، این است که اگر می‌خواهید مکالمه‌ای را شروع کنید فقط سوال کنید. این سوالات الزاما نباید پیچیده باشند. در واقع، وقتی تعاملی را شروع می‌کنید، نبایستی مکالمه یا سوالاتی پیچیده و گیج‌کننده باشند. وقتی در صندلی هواپیما می‌نشینم به سمت فرد بغل‌دستی خود برنمیگردم و نمی‌پرسم؛ «سلام، معنای زندگی چیه؟ می‌خواد چی حالیمون کنه؟». این کار فقط شما را آدم عجیب و غریبی جلوه می‌دهد. پس یک سوال ساده می‌پرسم. در واقع، من چند سوال کاربردی مطرح می‌کنم که کارگشا هستند و طی سالیانی که کار کرده‌ام، بسیار بسیار کاربرد داشته‌اند. اگر در هواپیمایی نشسته باشم و قرار باشد که ۳ تا ۵ ساعت آتی را با ایشان سپری کنم، به سمت او برگشته و می‌پرسم، «دارین برمی‌گردین خونه یا دارین میرین سفر؟» این سوال آغازین من است. «برمی‌گردین خونه یا دارین میرین سفر؟»، حتی من این سوال را با کمی لهجه خودمانی و جا انداختن حرف «ن» طور دیگری می‌گویم: «برمی‌گردی خونه یا داری میری؟» احتمالا آن‌ها نگاهی به من می‌اندازند و می‌گویند: «اوه، دارم برمی‌گردم خونه. یک هفته نبودم و حالا دارم برمی‌گردم خونه.» این خیلی خوبه چرا که شما بعدا می‌توانید بگویید؛ یک هفته درسفر بودین؟ کجا بودین؟ کارتون چیه؟..... وارد گفتگو می‌شوید.

نظرات کاربران

faty
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

این چرا اینجوریه هزینه میدی همه رو ک نمیشه همون موقع گوش داد زیاده بعد باز میای بخونی فایل باز نمیشه 😒

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان