دانلود کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم با صدای سحر توکلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم اثر سحر توکلی

دانلود و خرید کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم

معرفی کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم

کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم داستانی از جنی هان، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است. این کتاب داستان عاشقانه دختر نوجوانی را حکایت می‌کند که با یک اشتباه، اتفاقاتی عجیب برایش رخ می‌دهد. 

در سال ۲۰۱۸ فیلمی با اقتباس از همین داستان ساخته شد که از شبکه نت فلیکس پخش شد. نسخه صوتی این اثر را با ترجمه رضا اسکندری آذر و صدای سحر توکلی بشنوید.

درباره کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم

کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم، بخش اول از سه‌گانه جنی هان است. این داستان درباره حکایت‌های عاشقانه دختر نوجوانی به لارا جین است. او شانزده سال دارد اما در میان همسالانش به بلوغ فکری لازم نرسیده است. در اثر یک اشتباه، نامه‌های خصوصی عاشقانه‌اش که ساختگی بودند، لو می‌رود. این ماجرا شرایط عجیبی را برای او رقم می‌زند. در کنار طنزآمیز بودن موقعیتش، شرایط عاطفی او هم بهم می‌ریزد. اما نتیجه ورای تصور او است. این اتفاق باعث می‌شود تا او عشق واقعی را تجربه کند. عشقی که از حالت تظاهر خارج می‌شود و تبدیل به واقعیتی می‌شود که کم‌کم او را در آغوش می‌گیرد. 

کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این داستان برای دوست‌داران رمان‌های عاشقانه جذاب و شنیدنی است. 

درباره جنی هان 

جنی هان ۳ سپتامبر ۱۹۸۰ در ویرجینیا آمریکا متولد شد و در حال حاضر در نیویورک زندگی می‌کند. او تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی خلاق ادامه داد و در حال حاضر برای کودکان و نوجوانان می‌نویسد. کتاب‌های سه‌گانه او، تابستانی که زیبا شدم و به آن ها که عاشقشان بودم به سرعت به کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز بدل شدند و برای او شهرت به ارمغان آوردند. 

بخشی از کتاب صوتی به آن ها که عاشقشان بودم

نامه‌هایم برای وقت‌هایی هستند که دیگر نمی‌خواهم عاشق باشم. نامه‌های خداحافظی هستند. چون بعد از اینکه نامه‌ام را نوشتم، دیگر عشقم از درون نمی‌خوردم. می‌توانم کورن فلکسم را بخورم، بدون آنکه فکر کنم آیا طرفْ با کورن فلکس، موز دوست دارد یا نه. می‌توانم با ترانه‌های عشقی همخوانی کنم، بدون آنکه ترانه‌ها را به یاد او بخوانم. اگر عشق چیزی مثل جن‌زدگی باشد، شاید نامه‌هایم حکم مراسم جن‌گیری را داشته باشند. نامه‌هایم آزادم می‌کنند... یا حداقل قرار است اینطور باشد.

نظرات کاربران

پناه آورده به کتاب از پایان نامه
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

داستان ساده ای داشت و در عین سادگی کشش خوبی هم داشت.یعنی یه داستان خیلی خاص نبود.هیجان توش حس نمیشد و نمیشه بگم خیلیی حس خوبی داشتم موقع شنیدنش...عادی بود... و من پایان جالب تری رو انتظار داشتم نکته مثبتش هم این

- بیشتر
کاربر 6818287
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

برای همه شخصیتها فقط یک گوینده استفاده شده، خطاهای گوینده هم تدوین نشده بود همش شاهد تپق زدن ایشون بودیم.

زمان

۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۸۶۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۸۶۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان