دانلود کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید با صدای فرزانه نیکنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید اثر فرزانه نیکنام

دانلود و خرید کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

نویسنده:میچ البوم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

کتاب صوتی نفر بعدی‌ که در بهشت ملاقات می‌کنید اثری دیگر از میچ آلبوم است، نویسنده‌ معروفی که او را با کتاب پرطرفدار سه‌شنبه‌ها با موری می‌شناسند. این کتاب با ترجمه شهرزاد ضیائی و صدای گرم فرزانه نیکنام منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید ادامه‌ی رمان در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند است. کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید ادامه‌ داستان همان دختربچه‌ای است که ادی او را از سقوط نجات داد و به زندگی برگشت حالا او بزرگ شده است. آنی پرستار شده و در یک بیمارستان نزدیک خانه‌اش زندگی می‌کند. او در یک حادثه‌ی غمگین و سوزناک یک ماه قبل از تولد ۳۱ سالگی‌اش می‌میرد. آنی در آستانه‌ ورود به دنیای دیگر است و داستان از مرگ آنی آغاز می‌شود ما با او به گذشته برمی‌گردیم و زندگی او را مرور می‌کنیم. آنی هم مانند ادی در گذشته پنج نفر را ملاقات می‌کند اما این بار هم قرار نیست بمیرد او باید به زندگی برگردد تا زندگی خلق کند. 

میج آلبوم در این اثر سعی می‌کند وجه دیگری از بهشت را به ما نشان دهد، وجهی به نام آگاهی از چراهای زندگی. بهشت در کتاب آلبوم جایی است که انسان سبک‌بار می‌شود، دلیل اعمال افراد را درمی‌یابد و می‌تواند آنها را به‌راحتی ببخشد. هنگامی که ذهن، آگاه شده و کینه‌ها برطرف می‌شوند، رسیدن به بهشت آسان و ممکن خواهدشد.

شنیدن کتاب نفر بعدی‌ که در بهشت ملاقات می‌کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوستداران ادبیات داستانی به ویژه کسانی که به داستان‌های معنوی با موضوعات انسانی علاقه دارند.

 درباره میج آلبوم

 میچ آلبوم نویسنده، روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده آمریکایی است. او در نیوجرسی آمریکا زاده شده و در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت ایالت میشیگان زندگی می‌کند. 

کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به خاطر داستان‌های الهام بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۷۸۱۶۲
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

کتابش خیلی قشنگه ، گویندشم عالیه، پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید، من که لذت بردم

مرضیه رجبی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

به نظرم کتاب خیلی خوبی بود😍

فاطره بهارلويي
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

هر کتابی ارزش حداقل یکبار خوندن داره .کتاب کوتاهییه زود تموم میشه ولی محتواش خیلی کم بود

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۳,۵۰۰
۱۰%
تومان