دانلود کتاب صوتی تغییر مسیر با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر مسیر اثر شریل سندبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر مسیر

معرفی کتاب صوتی تغییر مسیر

کتاب صوتی تغییر مسیر نوشته شریل سندبرگ، یکی از مدیران ارشد فیسبوک است. او در این کتاب با نگاهی متفاوت به مساله زنان، شغل و میل به پیشرفت پرداخته است و به این پرسش پاسخ می‌دهد: چرا تا به امروز زنان بسیار کمی در سرتاسر جهان به پست و جایگاه‌های بالایی دست ‌یافته‌اند؟

درباره کتاب صوتی تغییر مسیر

شریل سندبرگ که یکی از زنان موفق دنیای امروز است، در کتاب صوتی تغییر مسیر به این پرسش پاسخ داده است: چرا زنان کمتر از مردان به مقام‌های بالای مدیریتی می‌رسند؟ و یا به عبارتی چگونه می‌توان مرزهایی را که مانع از رسیدن زنان به درجات بالا می‌شوند، درهم شکست؟ 

او در آغاز از تجربیات خودش در مسیر کار کردن و به موفقیت رسیدن نوشته است. تلاش‌های او بعد از دوران بارداری، تبعیض‌ها و خشونت‌هایی که همیشه علیه زنان به کار می‌رود و سواستفاده‌هایی که در دنیای تجارت از زنان می‌شود. سپس جملات انگیزشی بسیاری می‌نویسد که به تمام افراد کمک می‌کند تا توانایی‌های خود را باور کنند و راهکارهایی دارد که برای رسیدن به آرزوها و اهداف زنان به کمکشان می‌آید. 

کتاب صوتی تغییر مسیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این کتاب را به تمام بانوانی که به پیشرفت خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره شریل سندبرگ 

شریل کارا سندبرگ ۲۸ اوت ۱۹۶۹ در واشنگتون دی‌سی متولد شد. او مدیر حوزه فناوری، مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک، کنشگر و نویسنده آمریکایی است. او اولین زنی است که در مقام هیئت مدیره‌ی فیس‌بوک فعالیت می‌کند. شریل سندبرگ در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است و برای مدتی به عنوان رئیس ستاد در وزارت خزانه داری آمریکا مشغول به کار شد و پس از آن به گوگل پیوست. سندبرگ در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می‌کند و از سال ۲۰۰۸ تا حالا در فیس‌بوک مشغول به کار است.

نظرات کاربران

آسمان آصفی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

اجرای خانم هاشمی فوق‌العاده ست! من ۴ سال پیش برای چند بار گوش کردم. مشکلات خانم های شاغل رو بیان می کنه و از میل به پیشرفت شریل می گه. ارزش شنیدن داره!!

n alaei
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

کتاب در کل خوبی هست هم به خانم ها خیلی توصیه میکنم هم آقایون که در زندگی شخصی و محیط کار با خانم ها ی شاغل در ارتباط هستند. ترجمه خوب و روانی نبود

زمان

۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان