دانلود کتاب صوتی ماجراجو در همدان با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراجو در  همدان اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراجو در همدان

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در همدان

کتاب صوتی ماجراجو در همدان نوشته موسی زمان زاده و محمد جولایی، از مجموعه کتاب‌های اکسیژن است. در این کتاب با جاذبه‌ و خصوصیات گردشگری در شهر زیبای همدان آشنا می‌شوید. این اثر را با صدای حدیثه حیدری می‌شنوید. 

کتاب ماجراجو در همدان، از مجموعه ماجرا انتخاب شده است و مخاطبان را با استان زیبا و تاریخی همدان آشنا می‌کند. با شنیدن این کتاب سفری به دل این شهر تاریخی می‌کنیم. با غذاهای همدان آشنا می‌شویم و مراسم جالب آنان را از نظر می‌گذرانیم. علاوه بر این نگاهی به شخصیت‌های مشهور همدان نیز می‌اندازیم.

کتاب صوتی ماجراجو در همدان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به گردشگری و دوست‌داران ایران‌شناسی را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در همدان

در کتیبه‌های هخامنشی اسم همدان را هگمتان نوشته‌اند، شهر همدان سه بار به ترتیب در حملات اسکندر، اعراب و مغول ویران گشته ولی مجددا باز ساخته شده است.

( علی اکبر دهخدا، لغت نامه، ج ۵۰ ، ص ۲۸۰ )

همدان شاید یکی از استان‌هایی است که بسیاری از شاهان قدیم را در خود دیده است، آب و هوای این استان اگرچه به جهت ساختار جغرافیایی و کوه‌هایی که در آن قرار دارد سرد است ولی در مجموع این استان از آب و هوای مطبوعی برخوردار است.

شهر همدان مرکز استان می‌باشد و مانند دیگر شهرها از آداب و رسوم و سنت‌های زیبایی برخوردار است، که می‌توان از مراسم انگورچینی، جشن نوروز، جشن نوزاد و ... نام برد، سفالگری وسرامیک سازی این شهر معروف است که از اشکال مختلف آن، به عنوان سوغات نیز یاد می‌شود، البته در این شهر غذاهای خوشمزه ای هم طبخ می شود که می توان از میان آن‌ها کوفته، آش کلم قمری، سردوش همدانی و ... را نام برد.

در این شهر آرامگاه های مشاهیری چون حضرت حیقوق(ع)، بابا طاهر و ابوعلی سینا را قرار دارد، گنج نامه، تپه هگمتانه، شهر اسدآباد که چهره جمال الدین اسدآبادی را برای ما تداعی می‌کند و همچنین غارعلیصدر که از عجایب طبیعی جهان است، قرار دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان