دانلود و خرید کتاب توانایی درمانی سارا سسیلیا آن مولر ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب توانایی درمانی

کتاب توانایی درمانی؛ فارسی-انگلیسی نوشتۀ سارا سسیلیا آن مولر و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است. این کتاب را انتشارات مهراندیش منتشر کرده است.

درباره کتاب توانایی درمانی

در ایالات متحده آمریکا از هر پنج نفر یک نفر ناتوانی جسمی دارد. حتی اگر شما یکی از آن پنج نفر نیستید بدون تردید با یکی از آنها مواجه شده‌اید. درحالی‌که افراد دارای معلولیت برای همه‌پذیری برابری و یک زندگی کامل تلاش می‌کنند، غالباً با حسی از دلسوزی و کنارگذاشتن روبه‌رو می‌شوند و به طور معمول به‌جای آنکه به توانایی‌هایشان توجه شود روی ناتوانی‌هایشان تمرکز می‌گردد. من امیدوارم این کتاب کوچک سرچشمه‌ای از شفافیت و حمایت برای هرکسی باشد که در جست‌وجوی یک زندگی توانایی محور است، و همچنین کتاب راهنمایی برای همه متخصصان سلامتی ذهنی، کارکنان کمک‌های پزشکی پرستاران، دوستان و اعضای خانواده که برای آن افراد ارزش و اهمیت قائل‌اند.

خواندن کتاب توانایی درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی مناسب است. این کتاب کوچک می‌تواند سرچشمه‌ای از شفافیت و حمایت برای هر کسی باشد که در جست‌وجوی یک زندگی توانایی محور و همچنین کتاب راهنمایی برای همه متخصصان سلامتی ذهنی، کارکنان کمک‌های پزشکی پرستاران دوستان و اعضای خانواده که برای آن افراد ارزش و اهمیت قائل‌اند.

درباره سارا سسیلیا آن مولر

سارا سسیلیا آن مولر کارشناس مورد تأیید، از اعضای بنیاد "کریستوفر آند دانا "ریو و مشاور خانواده است. سارا که با یک بیماری استخوانی مادرزاد متولد شده است از وکلای فعال در جامعه حمایت از بیماران این چنینی است.

درباره مهدی سجودی مقدم

مهدی سجودی مقدم دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران است. به جز ترجمه ۴۴ جلد کتاب‌های «کمک پریان» ترجمه‌های بلندی‌های بادگیر؛ زنبق دشت؛ کتاب‌خوان؛ خنده در تاریکی؛ گتسبی بزرگ؛ دور شده؛ مکبث؛ شاه لیر و..... و ویراستاری بالغ بر ۱۴۰ عنوان کتاب در کارنامه سجودی دیده می‌شود.

کتاب‌های یک‌عالمه حرف برای تو؛ روی شانه‌های شب؛ دیوان حافظ، رودررو با لسان‌الغیب، تفالی نو بر غزلیات حافظ شیراز؛ نجوای نگاه (مجموعه شعر) و زیر پلک‌های عشق مجموعه (شعر) توسط مهدی سجودی نوشته شده‌اند.

بخشی از کتاب توانایی درمانی

«- یادگرفتن اینکه در یک‌دنیای پر از حدوحصر و موانع چگونه می‌توان با ناتوانی جسمی و معلولیت زندگی کرد، تلاشی مستمر از انبوه آزمایش و خطاست تسلیم نشو! این جهان یکسره در حال تغییروتحول، است، و درست به همراه تو تغییر می‌کند.

- تو این حق را داری که بی‌آنکه عواطف و درد و رنجت بی‌اهمیت تلقی شوند و یا عذر و بهانه‌ای برایشان آورده شود، راحت و آسوده درباره اینکه چیزها برای تو می‌توانند چقدر سخت باشند حرف بزنی از یکی از دوستان مورداعتمادت بخواه که فقط به حرف‌هایت گوش بدهد.

- همه باید برای رسیدن به اهداف خود به‌سختی تلاش کنند؛ تو هم یک استثنا نیستی وقتی به دیگران اجازه می‌دهی چیزهایی را که خودت می‌توانی برای خودت انجام دهی برای تو انجام دهند به‌آسانی حسی از ترحم و نیازمندی پا می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان