دانلود کتاب صوتی پاکسازی ذهن با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاکسازی ذهن اثر جان ویلیامز

دانلود و خرید کتاب صوتی پاکسازی ذهن

نویسنده:جان ویلیامز
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پاکسازی ذهن

کتاب صوتی پاکسازی ذهن نوشته جان ویلیامز راهبردهای ساده و موثر برای رهایی از اضطراب و نگرانی را به شما معرفی می‌کند. ذهن انسان نه تنها جذاب و شگفت‌انگیز، بلکه بی‌نهایت پیچیده است. همیشه افکار مختلفی در حال رفت و آمد به ذهن ما هستند، اما به محض اینکه کنترل ذهن خود را در دست گیریم، این قدرت را پیدا خواهیم کرد تا چگونگی تاثیر این افکار بر ذهن خود را مشخص و مدیریت کنیم. بسیاری از مردم، ذهن خود را دچار انباشتگی می‌یابند، زیرا افکار زیادی در ذهن خود دارند؛ آنها نگران از اتفاقات دیروز و مضطرب از آنچه فردا رخ خواهد داد، تمام سعی خود را می‌کنند که همه کارها را همزمان انجام دهند.

درباره کتاب پاکسازی ذهن

یک ذهن پر از انباشتگی، ذهنی ناکارآمد و غیرمولّد است که اجازه نمی‌دهد به راحتی تمرکز کنید، آگاه باشید، و تمرکز خود را حفظ کنید. انباشتگی ذهنی، به مرور زمان شما را فرسوده می‌کند و بدون اینکه متوجه باشید، تا حد زیادی بر همه امور زندگی شما تاثیر منفی دارد.

تکنیک‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند، موثر هستند و به شما کمک می‌کنند تا انباشتگی ذهنی خود را کاهش داده و بتوانید شخص آرام‌تری شوید که قادراست بهره¬وری بالا داشته باشد، بر روی امور منفرد تمرکز کند و از پس مسائل و مشکلات روزمره خود بربیاید. به محض اینکه این تکنیک‌ها را پیاده‌سازی کنید، درخواهید یافت که بهره¬وری شما افزایش پیدا کرده، خواب شما بهتر شده و سلامت روانی شما ارتقاء پیدا کرده است.

آنچه که شما بر روی آن کنترل دارید، ذهن خودتان است، نه رخدادهای بیرونی. با درک این موضوع می‌توانید قدرتمند شوید.

شنیدن کتاب پاکسازی ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی بدون اضطراب پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۸۶۵۷۳
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

با سلام خدمت دوستان کتابخونم، من این کتاب رو شنیدم و توی این روزهای پراز آشوب که پر ازاتفاقات سمی و منفی هستش، پیشنهاد میکنم شما هم بشنوید تا ذهنتون تمیز بشه و به آرامش برسید، این کتاب با گویندگی

- بیشتر
Roshana
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

راسی بودم واسه منی که تمرکز نداشتم و شلخته بودم مفید بود از اول تااخر حرفای مفیدش ده صفحه نمیشه ها ولی ارزشمنده نکات ملیدی هست که همه میدونن اما باگوش دادن به این فایل نکات تو ذهنشون پررنگ ترمیشه

Negin
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

دوسش داشتم و تاثیرات مثبت زیادی روم گذاشت

shaghaayegh.9473
۱۴۰۰/۰۷/۱۴

خیلی کتاب خوبیه😍😍😍حتما گوش بدین

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان