دانلود کتاب صوتی چهار با صدای صادق وفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار اثر اسکات گالووی

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار

معرفی کتاب صوتی چهار

کتاب صوتی چهار نوشته اسکات گالووی است که با صدای صادق وفایی منتشر شده است. این کتاب به نوعی دی.ان.ای پنهانِ آمازون، اپل، فیسبوک و گوگل را بررسی می‌کند.

درباره کتاب صوتی چهار

این کتاب عملکرد چهار شرکت برتر دنیا یعنی اپل، فیسبوک، گوگل و آمازون را طی دو دهه‌ی گذشته بررسی می‌کند و از خدمات ارزنده و ویژه‌ای که هریک برای انسان‌ها ایجاد کرده‌اند، صحبت می‌کند. اما از سوی دیگر، پرداختن به خروجی‌هایی که ممکن است در مواردی ناخوشایند باشد و یا آسیب‌هایی را به جامعه برساند، از دیگر موضوعات جدی این کتاب است.

تقریبا همه ما آن‌ها را نماد‌هایی از موفقیت، مسئولیت و خلاقیت می‌دانیم اما آیا آن‌ها آنقدر که ما فکر می‌کنیم خوب هستند؟ در این کتاب با چهره دیگری از آن‌ها آشنا می‌شوید که چطور شرکت‌های کوچک و آرزوهای بزرگ صاحبان آن‌ها را در کسری از ثانیه از بین می‌برند و چطور بدون رقیب و با قدرت ادامه می‌دهند.

شنیدن کتاب صوتی چهار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار که می‌خواهند با حقیقت غول‌های بزرگ آشنا شو.ند پیشنهاد می‌کنیم

درباره اسکات گالووی:

اسکات گالووی پس از پایان دانشکده‌ی تجارت، شرکت «پرافت» را تاسیس کرد که فعالیت آن در زمینه استراتژی برند بود. این شرکت با چهارصد کارمند به برندهای مصرف‌کننده کمک می‌کرد تا مشابه با اپل فعالیت کنند. پس از آن گالووی در سال ۱۹۹۷شرکت «نامه سرخ» را تاسیس کرد که یک خرده‌فروشی چندشاخه‌ای بود و در سال ۲۰۰۲ عمومی شد. آمازون این شرکت را از بین برد. او در سال ۲۰۱۰ «ال ۲» را تاسیس کرد، شرکتی که عملکرد اجتماعی، جست‌وجو، تحرک و جایگاه بزرگ‌ترین برندهای خرده‌فروشی و مصرف‌کننده را پردازش و معیارهای استاندارد مقایسه را طراحی می‌کرد. این شرکت از داده‌هایش برای کمک به شرکت «نایک»، «چانل»، «لورئال» و «پی اند جی» استفاده می‌کرد.

در کنار این فعالیت‌ها، اسکات گالووی در تحریریه شرکت‌های رسانه‌ای (شرکت نیویورک تایمز، دکس مدیا و ادونستار) حضور داشت که همگی آن‌ها توسط گوگل و فیسبوک بلعیده شدند!

او در سال ۲۰۰۲ به عضویت هیئت علمی دانشکده‌ی تجارت «استرن» در «ان وای یو» درآمد. در این دانشکده به تدریس استراتژی برند و بازاریابی دیجیتال مشغول شد و به بیش از شش هزار دانشجو درس داد و در همان سال او به عنوان یکی از «۵۰ استاد برتر مدرسه‌ی کسب و کار» معرفی شد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۴۵۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۴۵۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان