دانلود کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو اثر میچ البوم

دانلود و خرید کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو

معرفی کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو

سیم‌های جادویی فرانکی پرستو رمانی از میج البوم نویسنده رمان معروف «سه‌شنبه‌ها با موری» است. نام البوم با رمان «سه‌شنبه‌ها با موری» بر سر زبان‌ها افتاد. «سیم‎های جادویی فرانکی پِرِستو» جدیدترین رمان از این نویسنده‎ است.

این رمان میچ البوم روایتی شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد از زندگی بزرگ‌ترین گیتاریست تاریخ، فرانکی پرستو، است. فرانکی پِرِستوی نابغه از استعداد موسیقایی بی‎نظیری برخوردار است و تا انتهای زندگی سرنوشت عجیب و غریبی دارد.

 درباره کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو

کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو درباره نوازنده گیتاری است که نواختن را از دوران کودکی فرا می‌گیرد و رفته‌رفته با موسیقی‌ای که می‌نوازد، همه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. شاید به‌نظرتان موضوع این کتاب، ساده و معمولی باشد. اما باید بگوییم که اصلا این‌طور نیست. شما با روایتی متفاوت و خلاقانه از یک شخصیت مواجه هستید.

میچ البوم در این کتاب، برای پیش‌بردن داستان از زاویه‌دیدهای گوناگونی برای روایت بهره برده است. راویان این کتاب نوازنده‌ها یا حتی آدم‌هایی هستند که ارتباط کمی با فرانکی پرستو دارند، اما روایت هر شخص حکم یک تکه از پازل را دارد که مخاطب با کنار هم قرار دادن پازل، شناخت خود از قهرمان داستان را که نیروی خارق‌العاده و تاثیرگذار در نوازندگی دارد، کامل می‌کند. شگفتی مهارت نویسندگی و پرداخت خلاقانه او در این کتاب، آنجاست که بخشی از کتاب از زبان موسیقی روایت می‌شود.

این رمان نشان دهنده عشق خالق آن به موسیقی است: از الویس پریسلی تا جان لنون در این کتاب به تصویر کشیده شده‎اند.

شنیدن کتاب صوتی سیم‌های جادویی فرانکی پرستو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از شنیدن کتاب‌های تکراری خسته شده‌اید و دل‌تان شنیدن یک موسیقی روح‌نواز می‌خواهد، این کتاب را بشنوید.

درباره میچ آلبوم

میچ دیوید آلبوم در ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به خاطر داستان‌های الهام بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید، سه‌شنبه‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد. میچ آلبوم در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت میشیگان زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب سیم‌های جادویی فرانکی پرستو

 من «موسیقی» هستم. آمده‌ام دنبالِ روحِ فرانکی پرِستوُ. البته نه همه‌ی روحش. فقط آن بخشِ کمابیش بزرگِ روحش که وقتی به دنیا آمد از من گرفت. هر قدر هم از آن تکه‌ی روح خوب استفاده کرده باشد من امانت هستم، نه مِلکِ طِلق. موقعِ رفتن باید امانتی را پس بدهید.

 قریحه‌ی فرانکی را جمع می‌کنم و بین ارواحِ نوزادانِ بعدی پخش می‌کنم. یک روز هم با شما همین کار را خواهم کرد. بی‌خود نیست وقتی ناگهان آهنگِ تازه‌ای می‌شنوید سرتان را بالا می‌گیرید یا با شنیدنِ صدای طبل و درام پا به زمین می‌کوبید.

 تمامِ انسان‌ها موسیقیایی هستند. وگرنه چرا پروردگار به انسان قلبِ تپنده داده؟

نظرات کاربران

imsarahshirley
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

این کتاب بینظیره،گویندگی و روایت عالی و بی نقصه،ترجمه بسیار وفاداره و محتوای کتاب برای من بینهایت ارزشمند و زیبا بود بقدری که فکر میکنم خیلی خوش شانس بودم که پیداش کردم،لحظات فوق العاده ای رو با این کتاب زندگی

- بیشتر
s.h
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دوست داشتنی بود

کاربر 535556
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

ببخشید پی دی اف این کتاب موجود نیست؟

کاربر ۱۱۵۱۵۱۳
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

عالی شنیدنش را از دست ندید

زمان

۱۳ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۸۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۸۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان