دانلود کتاب صوتی حقیقت یخی با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حقیقت یخی اثر دن براون

دانلود و خرید کتاب صوتی حقیقت یخی

معرفی کتاب صوتی حقیقت یخی

حقیقت یخی رمانی است از دن براون، نویسنده آمریکایی که به سبب رمان‌هایی همچون رمز داوینچی به شهرت رسید. این‌بار دن براون به سراغ موضوعات جنجال‌برانگیزی مثل فراماسونری نرفته و کتابش با یک خبر علمی از ناسا شروع می‌شود.

 درباره کتاب حقیقت یخی

ناسا در تلاش است اشتباه‌هایی که موقعیت سیاسی‌اش را در خطر قرار داده است را جبران کند. در همین حال می‌تواند شهاب‌سنگی را در میان یخ‌های قطبی کشف کند. این شهاب سنگ در درون خود فسیل‌هایی از حشرات بسیار بزرگ مربوط به سیاره‌های دیگر دارد.

کتاب صوتی حقیقت یخی یک رمان علمی-تخیلی صرف نیست، بلکه براون، رقابت‌های انتخاباتی و سیاست را هم چاشنی روایت کرده که به جذابیت آن افزوده است.

 شنیدن کتاب حقیقت یخی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به موضوعات نجومی و افرادی که پیگیر رمان‌های معمایی هستند، جذاب و خواندنی است.

بخشی از کتاب صوتی حقیقت یخی

مرگ به اشکال گوناگونی پا به آن سرزمین گذاشته بود، اما این‌بار چارلز بروفیِ زمین‌شناس که سال‌ها با حیات‌وحش آن سرزمین دست‌وپنجه نرم کرده بود، آماده تقابل با سرنوشت غیرعادی و مرموزی نبود که انتظارش را می‌کشید. چهار اسب سورتمه‌کش که ابزار زمین‌شناسی را حمل می‌کردند، ناگاه با پوزه‌های رو به آسمان، از سرعت خود کاستند. بروفی از سورتمه پایین پرید و پرسید: «چه اتفاقی افتاده بچه‌ها؟» از خلال ابرهای پاره‌پاره، هلیکوپتر باری نظامی، با گذر از کوه‌های یخ رخ نمود. بروفی با خود گفت: «عجیبه. هیچ‌وقت تو این نقطه قطب شمال، هلیکوپتری ندیده بودم.» و بعد ذهنش به گذشته‌ها پر کشید. به سال ۱۹۹۶ که ناسا شهاب‌سنگی را یافته بود که در آن بقایای فسیل باکتری‌های ذره‌بینی وجود داشت. متاسفانه چند هفته پس از اعلام این خبر، تعدادی از دانشمندان ثابت کردند که موجودات زنده این شهاب‌سنگ در واقع چیزی جز تبلور هیدروکربن‌های حاصل از آلودگی‌های زمین نبوده‌اند. در پی این اشتباه بزرگ، ضربه مهلکی به باورهای ناسا وارد آمد. روزنامه نیویورک تایمز فرصت را غنیمت شمرد و با نیش و کنایه و انتقاد شدید، ادعای پیشین ناسا را کوبید و به اصطلاح آن را سازمان خیالی نامید.

درباره دن براون

دن براون، نویسنده‌ی معروف آمریکایی، در سال ۱۹۶۴ متولد شد. تمام کتاب‌های دن براون جزو کتاب‌های پرفروش بوده و میلیون‌ها نسخه از آن به دست مخاطبان و علاقه‌مندان داستان‌هایش رسیده است. پدر این رمان‌نویس، معلم ریاضی بود و مادرش عضو گروه کُر کلیسا. او بعد از اتمام تحصیلاتش وارد هالیوود شد تا بتواند در آنجا موسیقی فیلم بسازد، اما در این زمینه موفقیتی نصیبش نشد. سرانجام با تشویق همسرش به نوشتن روی آورد و توانست با خلق داستان‌های ژانر معمایی و پلیسی در حوزه‌ی نویسندگی به موفقیت و شهرت برسد. از دیگر آثار جنجالی و پرمخاطب براون می‌توان به کتاب‌های دوزخ، پیدایش (منشا)، راز داوینچی یا رمز داوینچی، فرشتگان و شیطان و... اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس دن براون
دن براون
آمریکایی | تولد ۱۹۶۴

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحده امریکا متولد شد. نویسنده‌ی آمریکایی خالق رمان‌های جذاب معمایی، تحقیقاتی؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز هستند و مملو از توطئه‌های پیچیده و پر از رمز و راز هستند. او بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری رابرت لنگدون، که به ویژه با کتاب راز داوینچی (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

ll
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

امتیازم به فایل صوتی رو مخ طاقچه است که قسمت های یک دقیقه و دو دقیقه ای با ٣٠ ثانیه موزیک گذاشته! اصلا گوش ندید که پشیمون میشین

شادی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

به عنوان کتاب ،کتاب خوبیه ها ولی کلا ماجراش شبیه یه فیلم اکشن ماجرایی معمولی هست.

حسنا ص
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

کتاب های دن براون عالیه

Morteza Mortezaie
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

کتاب خیلی خوب و زیبا و پر کششی بود من که از اثار دن براون واقعا لذت می برم گویندگی که اصلا جای حرف و حدیث نداره

شکوفه
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

اطلاعات خوب و خاصی از دنیای کثیف سیاست و کارهایی که میکنن تا به اهداف خودشون برسند و بهانه هایی که برای کارهاشون دارند ، میدهد ولی هیجانش برای من زیاد بود فیلم خیلی اکشن و اضطراب آوری میشه باهاش

- بیشتر
سایه منطقی
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

کتاب خوبی بود اما جذابیت فرشتگان و شیاطین بیشتر بود

aysan
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

طبیعتا کتاب شیاطین و فرشتگان و راز داوینچی بسیار جذابتر از این کتاب هستند ولی در مقایسه بسیاری از آثار دیگر کتاب جالب و نوینیه. و موضوع جذاب و جدیدی و مطرح میکنه.

hashem
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

داستان جذابیتی نداشت شاید ضعیفترین رمان دن براون باشه توئیست آخرش هم مزخرف .... همه چیز و دلایل ساده انگارانه اجرای گویندگی هم فاقد جذابیت و مسخره

زمان

۱۷ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۷۵۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۷۵۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳۰,۰۰۰
تومان