دانلود کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

معرفی کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

در کتاب غلبه بر عادت‌های مزاحم، دیباک چوپرا، به عادتهای مزاحم که درانسان‌ها به شکل اعتیاد بروز و ظهور می‌کند اشاره دارد.

رفتارهایی که موجب اختلال در روند زندگی سالم و عادی شده وتبدیل به عادت‌های مزاحم می‌شود مانند اعتیاد به مواد مخدر ،الکل یا حتی پرخوری و...

چوپرا در این کتاب صوتی سعی کرده است در سه بخش به بررسی این رفتارها بپردازد در بخش اول به معنا و انواع اعتیاد در زندگی و شناخت آنها می‌پردازد. دربخش دوم با مثالهای واقعی به تجربه اعتیاد درجوامع انسانی و بیان آنها می‌پردازد و در نهایت در بخش سوم کتاب به ارایه راهکار وبازیابی تعادل می‌پردازد.

توجه به دنیای معنوی از طریق مراقبه و مدیتیشن از عمده مواردی است که چوپرا به آن‌ها در جهت رفع عادتهای مزاحم اشاره می‌کند؛ همچنین در بخش‌هایی از کتاب با نمونه‌هایی از ورزش برای سلامت جسم و رژیم غذایی آشنا می‌شویم. 

 شنیدن کتاب غلبه بر عادت‌های مزاحم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه ما عادات ناپسند و مزاحمی داریم که دوست داریم بتوانیم آنها را کنار بگذاریم و با عادات خوب جایگزین کنیم. پس شنیدن این کتاب، برای همه زنان و مردان در هر سنی خوب است.

 درباره دیباک چوپرا

دیپاک چوپرا، بیش از پنجاه عنوان کتاب نگاشته است که به بیش از سی و پنج زبان بازگردانده شده‌اند. برخی از کتاب‌های و غیر داستانی این نویسندهٔ مشهور، در فهرست پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به هفت قانون معنوی برای موفقیت،تجلی بی‌درنگ و چگونه خدا را بشناسیم اشاره کرد.

دکتر چوپرا یکی از اعضای شورای مدیران دانشکدهٔ پزشکان آمریکایی، عضو انجمن متخصصان غدد دورن‌ریز بالینی آمریکایی، استاد کمکی دانشکدهٔ مدیریت کلاگ و دانشمند ارشد سازمان گالوپ است. مجلهٔ تایم از او به عنوان یکی از یکصد شخص برجستهٔ قرن یاد می‌کند و عنوان «شاعر – پیامبر پزشکی جایگزین» را به او داده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان