دانلود کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک

معرفی کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک

کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک، نوشته‌ی اسپنسر جانسون، اثری جذاب است که به نقش مهم پدر در تربیت فرزندان می‌پردازد و راهکارهای کاربردی ارائه می‌کند. 

این اثر را با ترجمه‌ای روان از صهبا یقین و صدای مصطفی هرآیینی در اختیار دارید. 

درباره‌ کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک

نقش پدر و مادر در تربیت کودک، هردو به یک اندازه مهم است. اما از آنجایی که در بسیاری موارد پدران وقت بیشتری را بیرون از خانه صرف می‌کنند، شاید وقت چندانی نداشته باشند که با فرزندانشان بگذرانند. دکتر اسپنسر جانسون در کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک درباره‌ی اهمیت نقش پدر صحبت می‌کند. او درباره‌ی توانایی‌های مثبت پدران صحبت می‌کند و از اهمیت زمانی می‌گوید که لازم است یک پدر با فرزندش صرف کند. در حقیقت هرچقدر این زمان، با کیفیت‌تر باشد، تاثیر آن بر اعتماد به نفس کودک، سلامت روان کودک و استقلال او بیشتر است. 

کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به موضوعات تربیتی و روان‌شناسی و والدین کتاب صوتی نقش پدر در تربیت کودک را جذاب و شنیدنی می‌یابند.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون (۱۹۳۸ - ۲۰۱۷) فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

کتاب خوبی هست امیدوارم برای همه جوابگو باشه

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان