دانلود کتاب صوتی با این کتاب کودک سالم تربیت کنید! با صدای عاطفه حشمتیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با این کتاب کودک سالم تربیت کنید! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی با این کتاب کودک سالم تربیت کنید!

معرفی کتاب صوتی با این کتاب کودک سالم تربیت کنید!

کتاب صوتی با این کتاب کودک سالم تربیت کنید نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، مهم‌ترین و مؤثرترین نکته‌های کلیدی تربیت و رفتار با کودکان را بیان می‌کند.

درباره کتاب با این کتاب کودک سالم تربیت کنید!

همان‌طور که می‌دانیم رفتار و کردار بچه‌ها منبع از اولیای آنهاست و هرگونه هیجان آنها ریشه گرفته از هیجانات و اعمال پدر و مادر است. پدر و مادر باید هر لحظه در کردار، رفتار، شعارها و اعمال خود آن‌چنان خود را به فرزندان نشان دهند که بچه‌ها زنده بودن اعمال آنها را در شعارهایشان به وضوح تماشا کنند.

در این کتاب صوتی نکات تربیتی مهمی درباره رفتار پدر و مادر با کودک در خانواده بیان شده است که به والدین در تربیت صحیح فرزندانشان کمک می‌کند.

شنیدن کتاب با این کتاب کودک سالم تربیت کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که فرزندان در حال رشد دارند، مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب با این کتاب کودک سالم تربیت کنید!

از هر دو خانواده در آلمان، یکی از آنها درمورد وظایف تحصیلی که کودک‌شان باید به عهده بگیرد، مشکل دارند. دلیل آن، آزردگی از مدرسه، معلم و مشق روزانه است. کودکان، به جای لذت یادگیری، متاسفانه اغلب فشار، دعوا، بی‌نظمی شدید یا رها شدن نظم روزانه را تجربه می‌کنند.

پدر و مادر، وقتی کودک‌شان مشق شب را بی‌دقت انجام می‌دهد یا نمره‌های بد می‌گیرد، احساس مسئولیت و گناه می‌کنند. در چنین مواقعی، ما پدر و مادرها گمان می‌کنیم که خودمان کوتاهی کرده‌ایم، وقت کمی گذاشته‌ایم و مشکلات زیادی اریم و به اندازه کافی جدی و با درک و فهم با کودک‌مان رفتار نکرده‌ایم، بنابراین، در همه جای دنیا سعی می‌کنند با کلام خوش با کودک صحبت کنند و به جایزه و جریمه، معلم خصوصی و یا حتی مشورت با روانشناس متوسل می‌شوند که از یک «پسرک بی‌خیال تنبل» یا «دختر شلخته» بالاخره یک دانش‌آموز تا حدی موفق بسازند، با وجود این صحنه بعدازظهرها، هنگام انجام تکالیف خانه و یادگیری، بیشتر وقت‌ها به جیغ، داد، عصبانیت و ریختن اشک تبدیل می‌شود. این جنگ فرساینده اعصاب، فقط به شدت فشارزاست و فایده‌ای ندارد. این کار به روشی دیگر هم انجام می‌شود: با هماهنگی و کسب نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز.

مشق شب را شیرین کنیم، کارولا انگلر / صفحه ۷، ۸ 

نظرات کاربران

mehdi ghasemi
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

کتاب خوبی ست و به درد میخوره واقعا بزرگترین ایرادش ذکر منابع مکرر و خیلی زیاد و بعد از هر دو جمله ست که کلافه کننده ست

رزماری
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

کتاب در حد یه تحقیق درسی مدرسه است بهتره کتاب اشتباهات والدین پرویز تنه کار رو مطالعه کنید به جای این چون خودش همه اش از روی اون کتاب نوشته شده 😏

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان