دانلود کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای با صدای علی بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

معرفی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای نوشته دیگری از اسپنسر جانسون نویسنده کتاب معروف چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد است. خواه گرداننده یک شرکت بزرگ چند ملیتی باشید یا سرپرست یک خانوداه در روستا، خواندن کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای تحول و تفاوتی بزرگ در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. کاربرد سه فن ساده و علمی به شما می آموزد توان باروری و تولید خود را افزایش دهید، وقت بیشتری در اختیار داشته باشید و از کار و حرفه خود، خانواده خود و "خود" بهترین بهره را به دست آورید.

درباره کتاب مدیر یک‌دقیقه‌ای

مدیر یک دقیقه ای سمبلی است که به هر یک از ما یاد آوری میکند که هر روز یک دقیقه به چهره افرادی که بر آنها مدیریت میکنیم نگاه کنیم و بخاطر بسپاریم که آنها مهمترین منابع ما هستند.

مدیر یک دقیقه ای در حقیقت گرد آوری ساده ای است از چیز هایی که برخی از انسان های دانا به ما آموخته اند و همچنین چیز هایی که ما از یکدیگر آموخته ایم . ما به اهمیت این منابع دانش و آگاهی پی برده ایم و دریافته ایم اشخاصی که تحت مدیریت شما کار میکنند به شما بعنوان یکی از منابع آگاهی و دانایی نگاه میکنن

کتاب مدیر یک دقیقه‌ای، یک کتاب عالی برای صاحبان کسب و کارها و مدیران است. این کتاب به شما یاد می دهد که زمان خود را مدیریت کنید، با همکاران و کارمندان خود به خوبی رفتار کنید و بازدهی بهتری در محل کارتان داشته باشید. با خواندن خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه‌ای، شما می توانید نحوه ارتباط درست با همکاران، کسب نتایج بزرگ و رسیدن به موفقیت شغلی را یاد بگیرید.

شنیدن کتاب مدیر یک‌دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار به ویژه مدیران جوان.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

د.

نظرات کاربران

کاربر 7356961
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

عالی و کاربردی و کاملا علمی و عملگرایانه

شراره
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

عالی بود

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان